inkkari kanootil on mielestäni mukava laskea koskia kahteen päätyyn. nopeat päätökset reitin suhteen ovat varsikin keväälä veden olles korkealla eritai kiihkeitä ja nopeita keskusteluja. itse olen yleesä kanootin takana ja loppu viimek luen reitin ja eri mahdollisuudet.se on vähän kun musiikin sovittamista. mistä tulilikin mieleen että täs o mun sähköposti osoite mis o runoi ja piisei.(http://koti.mbnet.fi/hesusa/miguel)Et eipä täs sit muuta kuin antoisi ja rikastutavia kanootti retkiä. P.S, Suunitteil et kesäkuun alus melottas nokian pyhä järvelt porin mäntyluotoon, noin kolme vuorokautta vai maisemia tutkaillen ja luonnos nukkoe.
T.MIKUEL & KUKKANEN
kosken luenta
Miguelmikko
0
389
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225604- 324940
- 292834
- 342384
- 372078
- 152038
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191657- 121621
- 261582
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons291509