tietääkö kukaan onko olemassa muita purkaamoja kuin kisalo lapualla ja ylistaros joku toinen? olen etsinyt matkaajan sivuikkunaa koko 1020*505 (kasettiikkuna) huonoin tuloksin. uusi olisi kyllä saatavilla,mutta kun maksaa n600e niin oon ajatellu metsästää jostain käytettyä!
VAUNUPURKAAMOT
8
2051
Vastaukset
- artic ikkunoita
hei,
minulla olisi solifer articin koko ikkunapaletti autotalissa joutilaana.
seinässä oli kosteusvahinko ja laitettiin solikka peräkärryksi.
mitä tarkoittaa kasetti-ikkuna?- jatu
eli vastaus articille kasetti-ikkuna tarkoittaa sitä että siinä on verhot samassa paketissa(karmissa) päivä/pimennysverho. Olen kiinnostunut niistä ikkunoista jos mitat/värit on lähellekkää eli mun vaunun ikkunat ovat merkkiä bonoplex/bonocar ja puuttuva ikkuna on kokoa 505*1020 (väri d-449 oik.ylänurkassa tarra) tuota kokoa ei ole vissin kuin kasetiikkunoissa,tai niin minulle on kerrottu. niin jos voisit mitata niitä ikkunoita ne mitataan asennusaukon mukaan. kiitokset jos näet vaivaa.
voit ilmoittaa myös mailiin jani.p.tuomisto@luukku.com
- jatu
kiitti vinkistä,mutta tuolta herralta jo kysyin ja maksais enemmän kuin tehtaalta.
- archiev
s
- Anonyymi
olisko jollai priimus 2450 kiertovesipumppua hyvä edullinen
- Anonyymi
Töysän Hakojärvelllä arto myi purkuosia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224