Kuka selostaa?

Julie

Kuka selostaa curling- otteluita?

12

3548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liukkonen

selostaa

• Kaijak.

Eipä tee Voitto ainakaan minuun vaikutusta =(

• Voliukk
        Kaijak. kirjoitti:

Eipä tee Voitto ainakaan minuun vaikutusta =(

Voitto on kuningas, et vaan ymmärrä, nainen!

• *mutta*
        Voliukk kirjoitti:

kyllä Eurosportilla on paremmat ja asiantuntevammat selostajat.

• Chelios
        Voliukk kirjoitti:

...parempi pari selostamassa, Jussi Uusipaavalniemi (onkohan Markun veli?) ja Perttu Piilo

• voiton voittanutta
        Chelios kirjoitti:

...parempi pari selostamassa, Jussi Uusipaavalniemi (onkohan Markun veli?) ja Perttu Piilo

Kyllä Voitto on paras valinta selostamaan curlingia,jos siihen lajiin nyt selostajaa tarvitaan(paras hetki selostuksesta, kun tuli teksti "ääniyhteydessä häiriöitä"). Lajina yllättävän koukuttava. En ennen näitä kisoja ole seurannut yhtään curlingia,mutta kyl nyt täytyy sanoa että on se hieno urheilumuoto.=) "Kivi Lipuu kohti nänniä ja menee takapesään" =)

• pesästä
        voiton voittanutta kirjoitti:

Kyllä Voitto on paras valinta selostamaan curlingia,jos siihen lajiin nyt selostajaa tarvitaan(paras hetki selostuksesta, kun tuli teksti "ääniyhteydessä häiriöitä"). Lajina yllättävän koukuttava. En ennen näitä kisoja ole seurannut yhtään curlingia,mutta kyl nyt täytyy sanoa että on se hieno urheilumuoto.=) "Kivi Lipuu kohti nänniä ja menee takapesään" =)

pois.HYVÄ SUOMI

• enduser
        Chelios kirjoitti:

Jussi (kyllä, hän on Markun isoveli) ja Perttu ovat molemmat itse kokoneita curlingpelaajia ja se kyllä kuuluu selotuksissa. Asiantuntemus on AIVAN eri tasolla kuin Vodella.

• asiantuntemus
        enduser kirjoitti:

Jussi (kyllä, hän on Markun isoveli) ja Perttu ovat molemmat itse kokoneita curlingpelaajia ja se kyllä kuuluu selotuksissa. Asiantuntemus on AIVAN eri tasolla kuin Vodella.

on siinä, että hän kuuntelee mitä pelaajat sanovat ja sen jälkeen toistaa sen. Yleensä hän ei kylläkään itse tajua pätkääkään mitä pelaajat yrittävät.

Lisäksi Vodea tuntuu jotenkin kiihottavanb tuplapoistot, aina ekana sanomassa tuplapoistosta.

Piilo&Paavalniemi mycket bättre

• muuten
        asiantuntemus kirjoitti:

on siinä, että hän kuuntelee mitä pelaajat sanovat ja sen jälkeen toistaa sen. Yleensä hän ei kylläkään itse tajua pätkääkään mitä pelaajat yrittävät.

Lisäksi Vodea tuntuu jotenkin kiihottavanb tuplapoistot, aina ekana sanomassa tuplapoistosta.

Piilo&Paavalniemi mycket bättre

kuulleet vote-räppiä kurlingista. aikasti hyvä.

• is the best

Kyllä sillä Voitolla on ihanan satusetämäinen ääni. Ja puhuu niin rauhallisesti. Sais tulla lukemaan mulle vaikka iltasatua. Itse kyllä pidän tyylistä=) Miksi muuten tarvitsisi kaksi selostajaa? Tuntuu, että nykyihmiselle pitää kaikki vääntää rautalangasta, eli selostaa joka ikinen käänne... Omaa ajattelua kehiin(?)

• borneo

yksi kuuluisimmista voden kommenteista on jostain olympialaisista joka on muuten "se on siinä" ohjelmassa....

eli: "noniin, nyt meiltä meni kuva, toivottavasti kohta menee äänikin"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7014
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3948
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      46
      3367
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2196
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2153
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2107
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2068
    Aihe