seurustellu olin noin 10vuotta ja sittun kyllästyin samaan ämmään lähimpä vain baariin kokeileen onnee... siellä tutustuin kolmeen siskokseen ja ne kutsu yöksi ja poljin kaikkia niitä kolmea vuorollaan
hyppäsin kolmiloikkaa
7
17028
Vastaukset
- sökthj irh
vau! ihanko totta! ennenkuulumatonta!
millasta elämää säkään vietät kun jaksat/viitsit/ehdit kirjoitella tänne tollasta kuivaa ja niin tavallista..
keksi jotain uutta pliis
:)- kokenu saman
miten voit kirjoittaa tollasta? itelle on käynyt melkeen samallalailla... ite jäin kiinni siitä että olin ¨hypänny kolmiloikkaa¨... mieti vähän mitä kirjottelet...
- kova paikka
pettäminen kannattaa ja virkistää suhdetta, muttei saa jäädä kinni...
- ej-58
tyhmät käryää ja sitten jos niin käy nii uusi kierrokseen
- mestari9999
jää kiinni tyttöystävälle/vaimolle että pettää... jos jää kiinni niin pitää niellä tappio ja etsiä uusia petettäviä...
- petävähäntaivälillä
pettäminen kunniaan
- mestari9999
petävähäntaivälillä kirjoitti:
pettäminen kunniaan
siinä on henkilö joka puhuu asiaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1016153
- 2123406
Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!183335Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j663298Niin voimakkaat tunteet
Että ajattelin hänen olevan se elämän rakkaus. Silmien edessä vikitteli toista ja hyvästelemättä hylkäs niin tyhjyys jäi162515Nainen, sinä viisas ja ymmärtäväinen
sekä hyvällä huumorintajulla varustettu. Kun kaikki muut ovat kaikonneet, vain sinä olet jäljellä. Ellet kestä kirjoituk242494Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.282353- 2702081
Puhe on halpaa
Katso mitä hän tekee.Teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.Uskokaa punaisia lippuja.Hyvää yötä.441646- 251417