Täällähän ne viisaimmat immeiset
Kirjoittanut: c.leopatra 20.2.2006 klo 19.54
lymyilee, niin liekkö täällä kukaan osais auttaa propleemassani? Tuolta profiilistakin tämä juttu löytyy ja tästä hyvästä minua voidaan syyttää massapostittamisesta, mutta..
jatkan etsintäkuuluttamista tälläkin palstalla, sheriffi tulkoon ja katkaiskoon kaulani, mikäli tämä on rangaistava teko..
Hukassa on MIES, TAMPEREelta / TREen suunnalta
Oletko hän tai tunnetko tämän miehen:
Vaalea, normaalipituinen, tukevarakenteinen. Hiukset ainakin v.2001 olivat vaalennetut ja jenkkisiilityyliin leikatut. Ikä nyt n. 32-42. (Tarkempia tuntomerkkejä sähköpostitse.)
Hän omistaa ja/tai asuu (asui) pienessä (mh oh keittiö) mökkimäisessä ok-talossa Tampereen lähistöllä. Olohuoneessa on (ilmeisesti kokonaan itserakennettu) baaritiski.
Minun olisi erittäin tärkeää tavoittaa kyseinen henkilö. Tärkeää hänenkin kannaltaan. Jos tunnistat edes rakennuksen, siitäkin tiedosta on apua. Mikä tahansa vihje on tervetullut. Suosikkilinkeissä on linkki karttaan, jonka alueella hän oletettavasti asuu.
Jos edes epäilet tietäväsi/tuntevasi hänet tai olevasi hän, laita sähköpostia osoitteeseen c.leopatra@hotmail.com tai c.leopatra@suomi24.fi
Lähetän sähköpostitse muutaman kysymyksen, joilla varmistan, että kyseessä on oikea (etsimäni) henkilö.
( Kerron oman henkilöllisyyteni ennen kuin pyydän yhteystietojasi. )
Etsin kyseistä henkilöä, koska minulla on hallussani jotain hänelle kuuluvaa.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000014281099
Hehheh auttakaas likkaa
Proxy_Error
0
296
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1086927- 954441
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista483846Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483522- 513518
- 1893465
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242969- 672674
- 472507
- 131904