Millaiset kengät pelaajilla on jalassa? Näyttäisi siltä, että toinen kenkä ainakin luistaa paremmin kuin toinen vai ovatko pohjat molemmissa kengissä samanlaiset. Onko harjaajilla erilaiset kengät kuin kiven matkaan laittajalla?
Kengät?
6
1101
Vastaukset
- ilona
Niillä näkyy olevan jonkinlaiset kumi pohjalliset minkä ne laittaa toiseen kenkään, niin toinen pitää ja toinen luistaa..
- no mä
molemmat luistaa yhtä paljon kun ne on tasaisesti jään päällä, jos haluu potkii, täytyy kääntää jalkaa niin että tulee terävä kulma ja pito paranee. kaikilla on samanlaiset kengät koska kaikki heittävät ja harjaavat vuorollaan, no kapteeni on yleensä poikkeus. ja se kumi suojat on kävelyä pelialueen ulkopuolella varten, ettei herkät pohjat vaan vahingoittuisi.
- tietäjä 58
no mä kirjoitti:
molemmat luistaa yhtä paljon kun ne on tasaisesti jään päällä, jos haluu potkii, täytyy kääntää jalkaa niin että tulee terävä kulma ja pito paranee. kaikilla on samanlaiset kengät koska kaikki heittävät ja harjaavat vuorollaan, no kapteeni on yleensä poikkeus. ja se kumi suojat on kävelyä pelialueen ulkopuolella varten, ettei herkät pohjat vaan vahingoittuisi.
toinen on kumia ja toinen metallia tai vaihtoehtoisesti teflonia luiston parantamiseksi ja tämä on fakta.
- omt
tietäjä 58 kirjoitti:
toinen on kumia ja toinen metallia tai vaihtoehtoisesti teflonia luiston parantamiseksi ja tämä on fakta.
............................
- curlingkengät kaapissa
no mä kirjoitti:
Niissä curlingkengissä joita minä olen pidellyt käsissä, on toinen pohja ollut pito ja toinen luisto.
- jääbilis
toine yleensä teflonia se luistava, toinen raakakumia. katso vaikka curling liiton sivuilta ,tämä ei ole mitään minä tiedän tuntumaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010