Haluatko laadukkaan ammattimaisen musiikkiesityksen kohtuuhintaan hääkirkkoon? Esimerkiksi laulaja piano, laulaja kitara, sello piano, sello laulu, piano/laulusoolo, gambasoolo.. Kappaletoiveita toteutetaan jos suinkin mahdollista.
Kirjoita osoitteeseen tahti_1@hotmail.com
Musiikkia kirkkoon
3
754
Vastaukset
- Kitsas
Mikä on toi kohtuuhintasi?
Pistäpä rohkeasti hinnat esiin niin ihmiset voivat vertailla. - Taiteilijatar
En ole alkuperäinen kirjoittaja. Itse ammattimuusikkona olen esiintynyt häissä useita kertoja (soitan selloa). Tutuille tulee aina alennusta 50-100%, mutta normaalisti 5-10min esityksestä otan hintaa 200e ylöspäin. Ja matkakorvaukset tietenkin päälle, jos sellaisia tulee. Tietenkin hintaan vaikuttaa se, pitääkö minun esim. sovittaa hääparin toivomia teoksia sellolle, tai sellolle ja pianolle/uruille, vai voinko valita ne suoraan valmiista ohjelmistostani. Monet ihmiset eivät näytä ymmärtävän, että tällaiset toiveet saattavat joskus vaatia paljon työtä!
Kenenkään itseään kunnioittavan muusikon ei halvemmalla kannata leikkiin ryhtyä, yleisen edun nimissä.- Katrimä
Itse lähtisin soittamaan yhden soolon kirkkoon 150e. Jos musiikkia tarvitaan enemmän, hinnasta sovitaan sen mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 477685
- 334263
- 573735
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652601- 612474
- 512398
- 402349
- 162296