Ortodoksit on kivoja.
Varsinkin se yksi hullu pappi, se Mitro.
Ortodoksit
4
345
Vastaukset
- seurakuntaani pettynyt
ihastunut isä mitroon,ajattelen muuttavani luterilaisuuteni ortodokseihin ,on ilo katsella mitron esiintymistä ja sitä iloa joka pursuaa sydämestä,ja uskosta jumalaan .olen sangen pettynyt oman huittisten seurakunnan toimiin ja tapaan käsitellä ihmisten erilaisuuksia ja repostella niitä ja näitä mielipiteitä paikallislehden yleisänosastolla viikosta toiseen
olemmehan kaikki jumalan luomia olentoja näin pääsiäisen alla toivon että saan kuulla ISÄ MITRON pääsiäistervehdyksen vaikka tv.n välityksellä koska minulla ei ole mahdollisuutta tulla kuulemaan häntä hänen omaan seurakuntaansa- Nimetön
vähän sekopää
mutta niinhän ne taitavat olla
kaikki ortodoksit
kun pitää siunata vaikka
uusi hammastikku - seurakuntaan pettynyt
Nimetön kirjoitti:
vähän sekopää
mutta niinhän ne taitavat olla
kaikki ortodoksit
kun pitää siunata vaikka
uusi hammastikkuen ole pettynyt isä mitroon vaan omaan seurakuntaani joka on luterilainen skr
hammastikunkin saa siunata ,mutta riitely saarnojen sisällöstä suututtaa.ja kiista homoista ja lespoista ja niiden parisuhteesta ihmisiä hekin ovat ja itsemääräämisoikeus heillä on niinkiun millä heteroillakin ja oikeus olla uskossa jumalaan
- nuppu sika
En ainakkaa tuosta Joinsuun piispa Arsenista tykkee .huaston sen kansa 20 vuotta sitten Valamossa ja se ol´HYVIN INHAKKA! Myöhemin kielin siitä pomolen. Pomo ol´minun kansa ihan sammoo mieltä, jotta se ei ois´semmonen suanu olla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133