Perintöladat

myytävänä

Vaimo peri isältään kaksi Ladaa vuosimalleja 89 ja 96.Nyt juuri en tyyppimerkintöjä muista, mutta uudemmalla on ajettu 50 tkm ja vanhemmalla 26tkm!
Ovat olleet suulissa käyttämättöminä muutamia vuosia, kun ei ole maltettu antaa vaihdossa. Nyt ovat kuitenkin vain tiellämme. Korit täysin ruosteettomat ja autot ovat ajamalla suuliin viety, joten pitäisi olla täysin kunnossa. Mahtaisiko jollain olla antaa osviittaa hintaluokasta. Maksaako vaivaa laittaa rekisteriin ja laittaa iskuun...Ovat kuitenkin varmaan harvinaisia noilla ajokilometreillä(jotka muuten pitävät paikkansa).

8

3138

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta noilla ei taida paljoo arvoo olla.

jos noi ois mun ni pyytäisin jotain noin 2000-4000€ mallista riippuen, suomessa toimii ladakerho, muistaakseni osotteessa www.ladakerho.fi niil on varmaan foorumissa vieraskirja, paa ilmotus sinne mallia 4000€/paras tarjous. uskoisin et joku kiinnostuu

• koska mä

sain vain Samaran ukiltani.

Kilsoja oli vain 48000, mut silti siskon mies sai sen ajattua pas****i.

• myyntiin1

Kiitos vinkistä. Tiedän kyllä, ettei noilla rahoiksi lyödä, muttei kuitenkaan viitsis paalatakaan tai varaosiksi silputa kun joku sais varmaan ihan ok kärryt...

• Repe89

Ostan noi peltorasseix, menevät sitte paskax rälläämisen ja rikkomisen jälkeen paaliin. Maksan 100€ noista yhteensä, tuun itte hakeen.

• kysyntää

Se vanhempi voi olla haluttu kun se on viimeisiä legendaarisia perusladoja ilman onnetonta kaasutinkatalysaattoria. Jos molemmat ovat täysin kunnossa itse ottaisin vanhemman.

• vazman

Eli uudempi on jo kanttilamppu mutta onko toi vanhempi pyöreälamppuinen?

• myytävänä

Kyllä ne molemmat on kantikkailla lampuilla.

• Blondi_Nuttura

Itse ostin 35000 ajetun Lada 1200 kanttilampun ajokuntoisena 200 eurolla. Ja myin sen parin vuoden ajon jälkeen 170 eurolla.

Kyllä kaduttaa.

Vaikka mitäpä minä sillä...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe