miten voi olla mahdollista että tälläisessä pelissä joku saa 6.pojoo ja sitä ei pysty kirimään kiinni. heitellään vaan toisten kiviä pois. silloinhan se tarkoittaa sitä että heitellään pelin alusta alkaen,toisten kivet pois ja se kellä on 10:ssä päädyssä viimenen kivi voittaa. olenko yksinkertanen vai häh.
perseestä
3
618
Vastaukset
- kivimötikkä
Joo,jos toinen saa 6 pitettä pelin vasta kuudennessa päässä niin vastapelurillahan olisi mahdollisuus maksaa takaisin jo seitsemännessä ja kappas vain,ottamalla myös 6 suomi olisi ollut jälleen vain yhden pisteen tappiolla.
Tuoolaiset isot pisteemäärät ovat vaan niin idioottiharvinaisia että kukaan ei uskonut enää suomen mahdollisuuksiin.
Kanadalla olisi ollut mahdollisuus jopa 7 pisteeseen mutta armeliaisuuttaan (luultavasti)Kanadan kapu veti viimeisen pitkäksi - Kakadu
Noin, just noin. Kannattaa todellakin ihmetellä täällä palstoilla. Ei tietenkään kannata ensin ottaa selvää säännöistä. Käydä kokeilemassa lajia? Tutustua edes nettisaitteihin? Juuri näin. Kyllä minä ja minun kaverini, mehän tiedämme. Kuule kaljamaha, älä yritä. Et sinä osaa. Mutta voit ottaa selvää. Ja osallistua sitten Uuspaavalniemen fanijengiin. Juu. Mutta voimia sinulle. Koita nyt jaksaa edes itsesi kanssa. Kyllä sinä pystyt siihen, vielä, yhä.. Kesää kohti. Päin valoa. Kyllä se siitä. Positiiveja myös Sinulle. Yritä ny eres. Mutta älä räplää. Rappaa vain.
- s-aukko
Hyvä kun tunnet itsesi, melkein:Olet yksinkertainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih395150Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5181720Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53921- 59860
- 228814
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58738