Perheen kanssa olisi tarkoitus tehdä lomamatka syksyllä johonkin lämpimään. Kanarian saaret on koluttu ennen lapsia, joten nyt kiehtoisi joko Turkki tai Kreikka, koska lentoaika on lyhyt. Kumpaa suosittelette lapsiperheelle ja mitä tiettyjä paikkoja Turkissa/Kreikassa?
Mihin pienten lasten kanssa?
5
1420
Vastaukset
- ei ainakaan
ettei ainakaan Turkkiin ja syksyllä sinne ei saa edes matkustaa veikkaan minä ja muutenkin paikka erittäin riskialtis lasten kanssa. Kreikka on ihan hyvä syksyllä kun ei ole enää liian kuumaa.
- Sini67
Turkkia en suosittele! Kreikka on jo huomattavasti parempi vaihtoehto, mutta Italia on ylivoimaisesti paras! On siistiä, hygienia on muutenkin kunnossa ja italialaiset rakastavat lapsia.
Esim. Cattolica on ihana kohde lapsiperheille.
Tietenkin jos Kreikkaan välttämättä haluaa mennä, niin ehkä Kreeta voisi olla sopiva kohde. - Nimetön
Ei muuta kun muksut ja vehkeet autoon ja lähimpään kylpylään. Huomattavasti halvempaa ja mukavampaakin, ei mene hermot ja matkan voi aina keskeyttää kun siltä tuntuu. Eikä lentokoneessakaan kukaan häiriinny ainakaan kirkuvista kakaroista. Jos kuitenkin päätätte matkalle lähteä ja tahdotte nauttia irtiotosta arjesta, jättäkää tenavat kotiin ja Thaimaaseen. MAHTAVA PAIKKA
- loistava kohde
lapsiperheille! Ei ole pitkä lento ja sää on sopivan leuto, ja paljon koettavaa. (Näin ainakin sukulaiset ovat kertoneet)
Kyllä Turkkiin voi aivan hyvin mennä. Katsoo vain hotellin sijainnin, ettei ole aivan keskustassa, koska liikenne on melkoista.
Antalyassa olet heti perillä, Alanyaan ja Marmarikseen on 2 tunnin linja-automatka.
Antalyassa esim. hot. Dedeman sijaitsee vesipuiston vieressä ja kaunista rantapuistoa myöten kävelee keskustaan 4km. Taksit on halpoja ajella. Laran alue on rauhallista, matkaa keskustaan 15km. Larassa on uima-alueet ja hotelleilla on jopa omia rantoja. Keskustassa ei ole mereen uimarantaa.
Ruoka on hyvää ja edullista. Voit maksaa ostoja euroilla. Huoneistohotellissa voi itse laittaa ruokaa ja se on hyvä lasten kanssa. Torilla tuoreita vihanneksia, hedelmiä jne.
Turkkilaiset rakastaa suomalaisia ja lapsia. Todella ystävällistä väkeä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565410Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o212377- 1141617
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2351592- 931477
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231416Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681175Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly91153Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3211145Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3131108