Tänä vuonna erityisesti Curling oli sellainen laji, johon jäin auttamattomasti kiinni ja samoin tein!! Joka päivä hakeuduin sohvan nurkkaan eväineni ja katselin silmä kovana, kuinka joukkueet antoivat itsestään parastaan, etenkin Suomi!! Hyvä M15 ja muut pelaajat!! Harmi, ettette tänä vuonna vielä saaneet sitä kultaista pyörylää.. Sen saamiseen ei tosin kauaa varmasti mene!! Hyvä TE ja jatkakaa samaan malliin!!
Curlingista
harmittaa
4
654
Vastaukset
- sun tekstistä.
Kaikki ihmiset tääl sivulla vaan jumittaa sitä,miten pännii kun ei tullu kultaa. Omast puolestani oon hiton ylpee joukkueesta; hommasivat ekana suom.porukkana koskaan mitalin curlingista! Hyvä miehet!!
- zymi
ei se mitään vaikka välillä mene huonosti. curling on mukava laji ja olis kiva päästä joskus itte kokeilemaan. ennen näitä olympialaisia en tienny curlingista paskaakaan mutta nyt mä oon jääny koukkuun. pakko kattoo jokanen peli
- Sanansäilä
viaton mies kirjoitti:
konetta vastaan(yellows) tai sinä (blues)
http://www.inturnsoftware.com/granite_trial.htmCurling on suomeksi KUURALINKO!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427065
- 323968
- 473401
- 412968
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402088