Onks Billie oikeasti värjänny hiuksensa blondiks? Kattokaa: http://www.greendayauthority.com/Picture_Vault/displayimage.php?album=4&pos=137
mä en tykkää....:P
Blondiks?
8
899
Vastaukset
- Sally.
...on tainnu tehdä. En mäkään niin hirveesti dikkaile, mutta herra saa tehdä hiuksilleen mitä tykkää.
- hypnotize92
Kyllä se mun mielestä ihan söpö on ku siihen tottuu.... :)) ite kattelen niitä sen blondi kuvia joka päivä ja ties vaikka kuinka kauan!!!
- justme89
hypnotize92 kirjoitti:
Kyllä se mun mielestä ihan söpö on ku siihen tottuu.... :)) ite kattelen niitä sen blondi kuvia joka päivä ja ties vaikka kuinka kauan!!!
juu juu, billie on hyvännäköi vaik kaljunaki :P , mut mä tykkäsin enemmän mustasta :D
On meilläkin aihe tääl ..hihihihihi - GD-fani
Kyllä se jossain vaiheessa oli blondi mut siitä on jo jonkun aikaa...
- justme89
GD-fani kirjoitti:
Kyllä se jossain vaiheessa oli blondi mut siitä on jo jonkun aikaa...
värjäs takas mustaks noin pari päivää sit :D :D :D
- eiköhän
eiköhän se oo ku on kuviaki paljo :P ja hienotha nuo on ^^
- justme89
Tolla yllä olevalla sitella ei sit enää ole sitä kuvaa Billiesta blondina, ku se on jo vaihtunu :D
- platypus, I'm the daughter ...
I like his hair more in black, but whatever, he is Billie Joe and Billie Joe is always cute
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397