työhakemus heselle/mäkkiin

neitzyli

mitä "taikasanoja" olette kirjoittaneet hesen tai mäkin työhakemuksiin, jotka voi täyttää netissä. Itse olen kuvaillut itseäni esim. iloinen, reipas, joustava jne. Mutta eivätpä näy vain tehoavan...mitä olette vastanneet hakemuksen kysymykseen "kuinka päädyit hakemaan töitä hesestä/mäkistä"...minulla on työkokemusta jäätelökioskista kolmelta kesältä...luuletteko että on riittävästi? lähetin hakemukset pari päivää sitten mutta mitään ei ole ainakaan vielä kuulunut?

4

3636

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =====

itse hain mäkkiin töihin ja varmaan parisen viikkoa saattoi ainakin mennä että ottivat yhteyttä.. Mäkissä on todella nopea työtahti. itse en viihtynyt kun et heti oppinut asioita oltiin kyselemässä oletko koskaan ollut töissä. olin aikaisemmin ollut töissä...sitten yksi päivä vaan sopimus sanottiin irti.. en kyllä koskaan niitä hae töihin jäi sen verran paha mieli. =)

• heselle/mäkkiin

olen lukenut useita työhakemuksia, joita on meille töihin lähetetty. kaikki sanovat olevansa iloisia, reippaita ja joustavia. mutta kykenetkö työskentelemään niin tiimissä että itsenäisesti (molemmat taidot erittäin tärkeitä), paineen alaisena ja kiireessä (kun jonossa on kymmeniä ihmisiä alkaa kummasti paniikki iskeä että miten tässä ehtii palvella kaikkia) entä miten on kassa/rahankäsittelykokemuksesi laita? työnantajat arvostavat enemmän käytännön taitoja kuin perusadjektiiveja, joita kuka tahansa voi kirjoittaa. ja oma-aloitteisuus on tärkeää. ei kukaan jaksa enää harjoitteluajan päätyttyä vahtia koko ajan teetkö jotain vai seisotko vain tyhmänä kassalla odottamassa tuleeko niitä asiakkaita.

• mäkkiduunari

No ei ne nyt heti niihin hakemuksiin kerkee vastaan... ja jos pääset työhaastatteluun asti ja on kyse vaikkapa kesätyöpaikasta ja ne kysyy että ootko hakenu johki muualle/ootko menossa muualle työhaastatteluun, ni sano että oot hakenu mutta ei oo muista kuulunu mitään...

• menkäätöihi

menkää töihin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      47
      7685
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4263
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3735
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3200
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2886
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      65
      2601
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      61
      2474
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51