Heips!
Eli etsiskelisin sieluntovereita mailin- tai kirjeenvaihtoon, tai vaikka ihan kasvotustenkin tapaamiseen. Olisi hienoa tutustua samanhenkisiin immeisiin, kun itselläni ei juurikaan sellaisia tuttavia ole.
Itse olen vaivainen 90-syntyinen peikkotyttönen ja olen tällainen "luonnonnoita", eli kaikenlainen vihreä noituus/luonnon noituus kiinnostaa. Eli wicca en ole, mutta wiccalaisuus on minulle hyvin tuttua. Luonto on tärkein asia elämässäni. Rakastan paljon eläimiä, myös toiset ihmiset ovat tärkeitä. Koitan elää mahdollisimman ekologisesti ja kaikenlaiset ympäristöasiat & eläinten- ja ihmistenoikeudet kiinnostavat. Ekologisuus ja noituus kulkevat minulle käsi kädessä.
Harrastan paljon liikuntaa, erityisesti joogaa ja juoksemista, lukemista (eniten pidän fantasiakirjoista), kirjoittamista, haaveilua ja toisinaan myös maalailua ja piirtelyä. Musiikkiakin tulee joskus kuunneltua.
Jeps, mutta jos yhtään haluat tutustua minuun, niin lähetä mailia sähköpostiini ja vastailen sitten takaisin. Toivottavasti löytäisin vaikkapa täältä sielunsisaren tai -veljen.
mailini: nokkosnoita@netti.fi
Kaipaa kaltaisiaan...
Nokkosnoita
0
330
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225434- 274705
- 282691
- 342334
- 372058
- 152008
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191637- 121581
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons241390- 181386