Olen haeskellut puista hattutukkia, mutta ei tunnu löytyvän mistää :(
Osaisiko joku kertoa mistä voisin kysellä tälläista modistin hattutukkia?
Haeskelija
Hattutukki huovutukseen
13
4905
Vastaukset
- kirpparilla
Ainakin kerran olen nähnyt sellasen kirpparilla, joskin on aika tuurista kiinni että onnistuu löytämään. Voiskohan jostain hattuliikkeestä käydä kyselemässä, luulis ainakin että osaisivat neuvoa mistä niitä löytää.
- A.K.L.
Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.
- teettää
A.K.L. kirjoitti:
Näinhän se on, että modistin puodin kynnys on ylitettävä, mikäli mielin hattutukkia - ja haluanhan minä sellaisen.
Joku sorvari vois tetysti sellaisen ihan pyöräyttääkkin jos on vain tarpeeksi kovaa ja kuivaa puuta.
- tellehut
Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.
- huopahattu
Vieläkö löytyy hattutukkeja?
- Onnimyy
huopahattu kirjoitti:
Vieläkö löytyy hattutukkeja?
Hei. Mulla olisi hattutukki, johon saa kokoa muutettua välilevyillä.
- Anonyymi
tellehut kirjoitti:
Minulla on kasa hattutukkeja pohjoisessa talon vintillä. Asun itse Tampereella. Tukit sais kyllä, kun joku hakis.
Moikka!
Millaisia hattutukkeja sinulla pohjoisessa?Etsiskelen tukkia vintage tyylisten hattujen tekemiseen,pillerihattujen yms.
Yst.Sini tellehut kirjoitti:
Onko vielä tulkkeja?
- ossin-viikset
olen tehnyt olen puupajassa,jotta onnistuu
- HellaKoukku
Hattutukkia etsin minäkin, en niinkään päänmuotoista, vaan erimallisia (50-ja 60-luvun) hattutukkeja, joita on käytetty muottina turkis/huopahatuissa. Kannattaa tarjota.
- Huopa-Hilda
Huuto.netissä on silloin tällöin myynnissä sekä puisia että styroksisia hattutukkeja.
- huudeskellaan
Hei, jos vielä etsit hattutukkia niin minulla on huuto.net sivuilla myynnissä vanha 20-luvun puinen hattutukki hintaan 90€.Edelleen toimiva ja nostalginen, tukeva , korkeus 25 cm.
Terveisin,
Päivi Haaksiluoto
gsm.050-4054741
email: p@haaksiluoto.net- Anonyymi
Vieläkö sinulla tukki myynnissä?Etsiskelen 40-50 luvun hatun tekemiseen tukkia..Pillerihatuille ym.naisten vintagehatuille.
Yst.Sini
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427145
- 323988
- 523463
- 412988
- 172756
- 372248
- 162216
- 412183
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472177- 442133