Olen lähdössä ulkomaille pidemmäksi aikaa (6-12kk). Voinko saada tämän aikaa kuntoutustukea, joka on ainoa tuloni Suomessa (430€/kk)? Tulen tienaamaan ulkomailla, mutta hyvin vähän. Lähinnä siis ylläpitoni edestä.
Olen aiemminkin ollut työssä ja opiskellutkin, mutta kela ei ole halunnut ottaa tukea minulta pois, koska olen ollut pitkään sairas ja se on haluttu jättää minulle "turvaksi". Eli jos hommat menee pieleen, niin ei tartte hakea uudestaan taas. Tuki on myönnetty 2007 loppuun.
Virallinen kotiosoitteeni pysyy Suomessa, joten jos en ilmoita Kelalle, niin saavatko tietää jostain missä olen ja mitä siellä teen?
Siltä pohjalta en haluaisi lopettaa tukea, koska AINA on mahis että hommat menee puihin.... Mutta haluan kuitenkin yrittää.
Ulkomailla olo ja kuntoutustuki
Mie vaan
1
481
Vastaukset
- yuiokp
§V§astatkaa tärkeä kysayms
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224