Niin mulla on tällänen kone:
Amd xp 2600 athlon 1.92GHz
RADEON SERIES 9600 128mtAGP8X TV Out
nyt olisin kattelemassa uutta näytön ohjainta hinta ei sais mennä yli 300€
eli olisko se Geforce 6600 PCI-E
sitten prosessori AMD Sempron 3400
hyvä yhdistelmä...?
Tarvitsen todellakin ammattilaisen apua täs hommas että mitä mun kannattais ostaa ja asentaa..? kiitos kaikille jotka vastasitte..!
p.s: Tämä menee aika paljon peli käyttöön esim:
1. Vietcong
2. Cs:source
3. BF2
fps pitääs saada paremmaksi sun muuta, ja tossa vietcong pelis kun laittaa äänet peliin niin peli pätkii, sit kun ottaa pois niin pelinopeus paree..
NYT APUA
2
373
Vastaukset
- pjotr
menee ilmeisesti myös vaihtoon?
kysyn siksi että tuo prosessori eikä näytönohjain käy nykyiseen emolevyyn.
näytönohjain pitää tuohon emolevyyn olla AGP ja prosessori socket A.
jos emolevy ei mene uusiksi niin osta gf6600gt AGP .
se on jo pelkästään parempi vaihtoehto kuin tuo gf6600 ja sempron 3400 sekä myös paljon halvempi.selviät 150 eurolla( muistia lisää?).
muistia olisi hyvä olla 1 giga. tietysti erillinen äänikorttikin antaa muutaman fps:n lisää.
jos taas emolevykin menee uusiksi niin se on käytännössä uusi kone .silloin puhutaan isommista summista kuin 150e.vähintään 500-600 euroa että päivityksestä olisi mitään hyötyä.- asdf
Jos saat sen tohon emoon jotenki väännettyä vaikka se ei oo mahollista niin laita toi gf 6600 pci-e
kuitenki gt mallina koska se ei kuitenkaan maksa ku 1-10 e enemmän hinta tietenki vaihtelee eri liikkeissä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748