on ihan yksinkertaisesti tehden: pehmennä prk olympia sulatejuustoa hieman ja purista siihen makusi mukaan valkosipulinkynsiä. On hyvää levitettä esim patongin päälle.
hyvä valkosipulilevite
7
5176
Vastaukset
- hyvä
on surauttaa purkki raejuustoa vaikka sauvasekoittimella tahnaksi ja siihen sitten valkosipulia, mustapippuria ja hitunen suolaa jos tykkää. Voi maustaa muillakin aineilla ja on hyvää ja kevyttä.
- mr.carlic
Itsekin olen melkoinen valkosipuliherkuttelija ja tekasin tuossa eilen valkosipuli-oliivi-tomaattilevitteen. Hirmuisen hyvää vaalean leivän ja miksei myös vaikkapa ruisleivän kanssa. Sen kummempaa reseptiä minulla ei ollut, vaan puristin kermaviilin sekaan 2 valkosipulin kynttä. Lisäsin joukkoon olivirenkaita ja aurinkokuivattua tomaattia. Sitten vielä hetkeksi maustumaan jääkaappiin ja voi mikä taivaallinen maku.
- airiina
mr.carlic kirjoitti:
Itsekin olen melkoinen valkosipuliherkuttelija ja tekasin tuossa eilen valkosipuli-oliivi-tomaattilevitteen. Hirmuisen hyvää vaalean leivän ja miksei myös vaikkapa ruisleivän kanssa. Sen kummempaa reseptiä minulla ei ollut, vaan puristin kermaviilin sekaan 2 valkosipulin kynttä. Lisäsin joukkoon olivirenkaita ja aurinkokuivattua tomaattia. Sitten vielä hetkeksi maustumaan jääkaappiin ja voi mikä taivaallinen maku.
valkosipulituorejuustoa voimariinia.
On myös hyvää maustevoina grillatun lihan päällä. - malle
airiina kirjoitti:
valkosipulituorejuustoa voimariinia.
On myös hyvää maustevoina grillatun lihan päällä.Tosi hyvää saa kun sekoittaa purkin maitorahkaa ja 200 gr.kevytmargariinia.Valkosipulia pari kynttä ja suolaa ripaus.Se on siinä!
- vääriä rasvoja
malle kirjoitti:
Tosi hyvää saa kun sekoittaa purkin maitorahkaa ja 200 gr.kevytmargariinia.Valkosipulia pari kynttä ja suolaa ripaus.Se on siinä!
Älä syö margariinia
- Luonnotonta
vääriä rasvoja kirjoitti:
Älä syö margariinia
Ei pidä syödää keinotekoisesti kovetettuja rasvoja!
- Koskikara
tapa pätee kyllä pehmeäksi lämmitettyyn voihinkin sekoitettuna.Voi sitten käyttää leivän päällä,paistamiseen ja vaikkapa laittaa nokareita perunalaatikon päälle.Hyväähän siitä tulee.Paistoin eilen murean hirvipihvin.Ei siinä mitään moittimista ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406953
- 323918
- 453300
- 402909
- 162672
- 372228
- 162176
- 412123
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482057- 392000