Kello oli jo puoli yhdeksän enkä ollut päättänyt mitä puen päälleni. Kuitenkin myöhästyisin koulusta, olihan sinne matkaa reilut seitsemän kilometriä ja piti kävellä. Päätin pistää päälleni farkut ja t-paidan. Söin lennossa leipäni ja join hieman vettä. Sitten kiiruhdin kouluun.
Juupa juu... Kello oli jo viisi yli yhdeksän. Koulu alkoi viisi minuuttia sitten ja matkaa oli vielä kilometri. En pitänyt kiirettä.
Olin koulussa puoli kymmeneltä. Valehtelin käyneeni hammaslääkärissä.. Otin bilsan kirjat esille ja rupesin kuuntelemaan tylsää Harold Mäkikuntaan opetusta.
Jatkakaa!
Reetan päiväkirja
Nipsuliinu
1
269
Vastaukset
- Muumi-nipsu
Päivä kului nopesti ja nyt oli ruokailu. Ruokana oli
pinaattiohukkaita. Näin pöydän alla sniperin. Otin sen ja tapoin reksin ja opettajat. Pakenin aseistettuna koulusta ja linnoittaudun omaan kotiini poliiseja karkuun. Poliisit pyysivät minua tulemaan ulos. Kului viisi tuntia ja olin tehnyt päätökseni.
Ammun itseni. Otin haulikon ja tähtäsin aivoihini. Ammuin. Luoti lävisti pääni ja tunsin tuskaa, kunnes tunsin loppuni tulleen.
THE END
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467555
- 334173
- 573675
- 503170
- 172846
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons562456- 542378
- 402329
- 442302
- 162266