Olen iloinen

ihmeissäni

kun olen viime aikoina saanut niin paljon kokea ihmisten ystävällisyyttä.Monet ovat minua muistaneet,halanneet ystävällisesti jne.Toivottavasti minäkin osaan antaa heille sitä samaa ystävällisyyttä takaisinkin.Onni tulee arjesta,pienistäkin asioista,niin se on.

3

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oot

Kateeksi käy. Itse olen tuntenut oloni viime päivinä sivulliseksi. Kaikilla omat kiireensä, eivät jaksa muistaa, saatikka tulla ja halata. Itse en kehtaa tupata kenenkään tykö, kun niin monasti olen yrittänyt kontaktia, mutta ei... Tämmöisinä päivinä käyn lukemassa täältä toisten iloja. Kyllä se tästä taas jossain vaiheessa iloksi muuttuu.

• sigrid46

olla omassa sisimmässä iloinen toisen kanssa. Kateus tuo vain pahaa oloa, eikä sisäistä hyvää tunnetta synny. Jospa yrittäisit ajatella mielessäsi, sinulle tapahtuneita iloisia asioita, joita varmasti on kertynyt elämäsi aikana. Muistele ja käy ne läpi. Nauti jokaisesta muistelosta ihan rauhassa, jää oikein mietteisiin ja naura ääneen, jos voit, naurukin tuo helpotusta pahaan oloon. Kävele luonnossa ja katsele ympärillesi, kuin et koskaan olisi ja kuuntele, jossain laulaa lintusetkin, tuuli humisee, mutta niitä ei näe, ei kuule,jollei avaa itseään.Kokeile.

• sigrid46

syntyy ne monet mukavat ilon aiheet, kuten totesit. Olen huomannut omalta kohdaltani, kun hymyilen jollekin ihmiselle, sopivassa tilanteessa, saan hymyn myös itselleni. Kyllä se tuntuu mukavalta, oikein sydän kierähtää ylös alaisin, ainakin siltä tuntuu. Hyvä mieli jatkuu siitä eteenpäin ja olo on kyvyt, tuntuu kuin olisi tehnyt jotain suurta. Olisi hyvä nauraakin kunnolla kerran päivässä, saa sisäelimet hierontaa, sanovat viisaammat. Minä nauran monta kertaa päivässä koirani tekosia, on se välillä niin hellyttävä puuhissaan, saa minun naurut kirpoamaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      39
      5130
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      513
      1689
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1090
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      921
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      860
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      793
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe