Mikä se on?
Itse olen kirjaston kautta kuullut kaikki(suomenkieliset),mutta ainoa,jonka omistan on Itku pitkästä ilosta.Kaikki kyllä ovat omasta mielestäni tasavahvoja,vaikea sanoa.Parhaat biisit ainakin Hyvä Päivä,Häpeän lävistämä,Rajaton rakkaus,Hiljaista,Hyvä ihminen,Kylmä Tila,Jäähyväiset,Elegia,Lumessakahlaajat.Ja onhan Tiernapojat tv-esityskin maininnan arvoinen,singleä en omista.
Paras Trio Niskalaukaus-levy?
13
1067
Vastaukset
- Taival
Itku Pitkästä Ilosta on selkeästi paras. Täyden kympin levy.
Debyytti pitkäsoitto on myös mainio, mutta tyyli jalostui huippuunsa vasta IPI:llä...
Kaksi viimeistä ovat sitten aika tasaisia ja samalla tasapaksuja, mutta kyllä uusin kallistuu vähän paremmaksi biisimateriaalin valossa.- A Elegia
tätä olen miettinyt monesti, kaikki loistavia.
mutta jos 2 pitäisi ostaa niin Lopun Ajan Merkit ja Rajaportin ottaisin. ihan sama periaatteesa mitä ostat kaikki on rahanarvoisia ja paljon enemmänkin. monipuolisin on Rajaportti musiikilliselta vaihtelevuudelta, heviäijät mieluummin kuuntelee IPI:a ja LAM:a , en suosittele kokoelmaa tilinteon hetki, hajanainen ja turhia kappaleita mukana. omistan myös saksaksi lauletut versiot niillä ei ole mitään käyttöä.
olen tehnyt monia kokoelmia niitten piiseistä ja tässä on parhaat:
Alavilla Mailla
Jäähyväiset
Tyyni
Hiljaista
Taakka
Häpeän lävistämä
Kova maa
Rajatila
Pitkä Odotus
Lintu
Lumessakahlaajat
Hämmennys ja Viha
Rajaton Rakkaus
Samarialainen
Surupuku
minulla on sanottavaa
elegia A Elegia kirjoitti:
tätä olen miettinyt monesti, kaikki loistavia.
mutta jos 2 pitäisi ostaa niin Lopun Ajan Merkit ja Rajaportin ottaisin. ihan sama periaatteesa mitä ostat kaikki on rahanarvoisia ja paljon enemmänkin. monipuolisin on Rajaportti musiikilliselta vaihtelevuudelta, heviäijät mieluummin kuuntelee IPI:a ja LAM:a , en suosittele kokoelmaa tilinteon hetki, hajanainen ja turhia kappaleita mukana. omistan myös saksaksi lauletut versiot niillä ei ole mitään käyttöä.
olen tehnyt monia kokoelmia niitten piiseistä ja tässä on parhaat:
Alavilla Mailla
Jäähyväiset
Tyyni
Hiljaista
Taakka
Häpeän lävistämä
Kova maa
Rajatila
Pitkä Odotus
Lintu
Lumessakahlaajat
Hämmennys ja Viha
Rajaton Rakkaus
Samarialainen
Surupuku
minulla on sanottavaa
elegiaKova maa kappale unohtui tuosta biisilistasta.Pirun kova kappale, samoin kuin muuten unohtui myös Elinkautinen, Te ette tarvitse minua, Älkää selvittäkö, Juoksevan veden aika, Minun oikeus.
Herrajestas, miten paljon hyviä biisejä!Pohjolan_poika kirjoitti:
Kova maa kappale unohtui tuosta biisilistasta.Pirun kova kappale, samoin kuin muuten unohtui myös Elinkautinen, Te ette tarvitse minua, Älkää selvittäkö, Juoksevan veden aika, Minun oikeus.
Herrajestas, miten paljon hyviä biisejä!Vielä unohtui Surupuku!
- ---
Paras levy on se, jonka jättää kaupan hyllylle. Täysin yliarvostettu bändi.
- rapurinne
sinulla ei ole kaikki kohdallaan, niistä nenä räkänokka hiphoppari.
- ---
rapurinne kirjoitti:
sinulla ei ole kaikki kohdallaan, niistä nenä räkänokka hiphoppari.
Heh, mistä päättelit minun olevan hoppari? Siitäkö, että en kuuntele pinnalla olevaa, mukahienoa, mukarankkaa suomalaista bändiä? Kyllä musiikkimakuni koostuu etupäässä pelkästään metallista.
- Nyt on mies
Olethan kuullut ep:n kuilun partaalla ja Mattlarin biisin Kehtolaulu. Yksi parhaista.
- rapurinne
on minulla kuilun partaalla, ei vaan tuo Mattlarin laulu sytytä samalla lailla kuin Lintu.
Pidän mokana myös tuota Tiernapojat kuvaelmaa, ei olis kannattanut Rautiaisen mennä mukaan.
Lisäkis en pidä Alangon äänestä.
- TOTCFUARTD
Helpompi olisi sanoa, että viimeisin/viimeiseksi jäävä EI ole paras. Makuasia... jälleen kerran, toki.
Samalla voisi aloittaa keskustelun siitä, onko T. Rautiaisen *uskottavuus* mennyt - Mato Valtosen tavoin - YLE:n makasiiniohjelmaan osallistumisensa myötä... Paras levy on ehdottomasti Itku pitkästä ilosta ja huonoin taasen Kylmä tila. IPI:llä 5-6 levyn biisiä pääsee bändin koko tuotannon TOP10-listalle, Kylmällä tilalla vain yksi.
Jos parasta biisiä pitää hakea, niin tässäpä on neljä jotka ensimmäisenä mieleeni tuli: Lintu, Tilinteon hetki, Häpeän lävistämä sekä Kuusikymmentäkaksi.- joopajooo
62 on ehkä turhin NIskis piisi.
- nyt tempun teit
miksi Timppa teit tämän. kuuntelin uutta sinkkua pätkän ja iski mieletön viha ja raivo .TAAS tätä samaa vitun suomirokkia, tätä on radio täynnä. emme tarvitse uniklubi kakkosta!
NISKALAUKAUS oli toiseksi paras suomalaisbändi kautta aikain ja nyt tätä, vetää miehen maahan.
tässä yksi joka ei eurojaan tuhlaan tähän kakkaan, saa jäädä tuleva albumi kaupan hyllyyn.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465727Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5852160Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821161Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591038- 771013
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53981Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61926- 60897
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58768