Tietääkö kukaan jäivätkö pojat Suomeen keikan jälkeen vai lähtivätkö heti lentokoneella pois?
Entä oliko kenelläkään onnea tavata heitä?
Aaaaah.. keikka oli aivan ihana ja nyt oon täysin obsessoitunut!! Mä olin katsomossa 108, suurin osa tyypeistä istu, mutta me heiluttiin kuin teinit aikoinaan!! JEE!
DM ROCKS!
DM pojat Kämpissä?
pinkilili
3
756
Vastaukset
- olivat
olivat kämpissä, Martin lähti vasta torstaina
- pinkilili
Tapasitko niitä?
- (sisterofnight)
pinkilili kirjoitti:
Tapasitko niitä?
nähnyt ne Sports Academyssa keskiviikkona tai torstaina. Toivottavasti heillä oli mukava loma Suomessa ja saivat levättyä ja rentouduttua rauhassa ennen kiertueen jatkumista. Helsingin-keikka tais olla järjestyksessä 60. ja saman verran on vielä edessä ennen elokuuta :o Itelle tulis stressi, jos edessä olis vastaava urakka! Matkustaminen, vaikkakin luksustyyliin, on itsessään raskasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1187488Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista746291- 955194
- 524505
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494206- 2274091
- 443995
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283898- 553022
- 482556