oisko käyttöä,jos rupeis tekemään ??
haarniska
5
1062
Vastaukset
- Vokkie
Siis mitä tarkoitat tuolla? en tiedä olisiko sinulla käyttöä haarniskalle. minulla on käyttöä haarniskalle. jos aiot myyntiin tehdä haarniskan, niin tuo kysymyksesi ei oikein selvitä vielä minkälaista haarniskaa tarkoitat jne.
-Vokkie- siis oisiko jollain käyttöä, itse en tarvii
- Vokkie
Kyllä käyttöä löytyy, niin kun sanoin jo.
Mutta et vieläkään selvittänyt minkälaista haarniskaa olet pois tarjoamassa? ja oletko antamassa vai myymässä sitä? Löytyykö siitä kuvia jostain? onko sinulla mittoja? mitkä ovat materiaalit? millaisilla menetelmillä haarniska on valmistettu? jne...
-Vokkie- Vokkie kirjoitti:
Kyllä käyttöä löytyy, niin kun sanoin jo.
Mutta et vieläkään selvittänyt minkälaista haarniskaa olet pois tarjoamassa? ja oletko antamassa vai myymässä sitä? Löytyykö siitä kuvia jostain? onko sinulla mittoja? mitkä ovat materiaalit? millaisilla menetelmillä haarniska on valmistettu? jne...
-Vokkie-kun oon aatellut ruveta tekemään niitä,että menisikö kaupaksi?
- Vokkie
tapsao kirjoitti:
kun oon aatellut ruveta tekemään niitä,että menisikö kaupaksi?
Varmasti halukkaita haarniskan ostajia löytyy. Mutta edelleen kiinnostaa. minkälaista haarniskaa ajattelit? jos tuon vielä tietäisi, niin osaisin sanoa tarkemmin. ja osaisin ehkä opastaa sinulle muutamia linkkejä joiden kautta tarjota tuotteita ja kysellä menekkiä vielä paremmin :-)
-Vokkie-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010