Leijona

Jousimies-nainen

Kuinka jousimies-nainen ja leijona-mies tulee toimeen? Ite oon jousimies nainen ja poikakaverini on leijona. Välillä tuntuu ettei meillä mene oikeen hyvin. Voisko horoskooppi vaikuttaa siihe?

6

1450

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ottaa...

huomioon myös teidän nousevat merkkinne. Nouseva merkki vaikuttaa yllättävän paljon ihmisen luonteeseen, enemmän kuin voisi arvatakaan!

Minä olen Leijona ja nousevamerkkini on Rapu. Olen havainnut, että tulen todella hyvin toimeen ainoastaan kahden merkin kanssa: Rapujen ja juuri noiden Jousimiesten :)

Mikä sinun nouseva merkkisi on..? Kiinnoistaisi todella kuulla, jos tiedät sen. Mikäli et, saat sen selville täältä: http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

Jousimies on yleisesti ottaen kärsivällinen ja optimistinen. Siinä on kaksi piirrettä, joita suorastaan palvon ihmisessä!! Jousimies on hyvä kuuntelija, toisin kuin hänen vastamerkkinsä, kärsimätön Kaksonen.

• annax7

itse olen leijona-nainen ja rapu nousee , samat kokemukset minullakin , tulen juttuun jousimiesten ja rapujen kanssa . Kauriit ihan mysteeri ,

• kapu

Itse olen leijona ja mieheni on jousimies. Itse olen tyypillinen leijona ja mieheni tyypillinen jousimies. Hyvin olemme juttuun tulleet jo 20 vuotta!!!

• sanna-22

minustakin välillä on sellanen tunne että minä leojona ja skorpioni ei tulla toimeen vastaa mun viestiini osoitteeseen susanna-22@hotmail.com

• hmmm-

menee ainakin hyvin, mies leijona ja minä jouskari :) juttu luistaa.

• hyvin menee

Ei mitään hätää. Kumpikin on tulen merkkejä ja roihahtaa välillä, mutta muuten on yhteistä elämää vietetty 17 vuotta. Jousimies-miehen kanssa menee mukavasti, kun antaa hänen rauhassa puhallella höyryjä ulos. Itse olen rauhallinen jellona, mutta karjahtelen silloin tällöin kun asiaa ilmaantuu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      39
      6885
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3888
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3270
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2844
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      16
      2652
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2176
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      35
      2063
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2033
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      37
      1942
    Aihe