Aina kun kirjoitan yhteen soluun(vai mikä nyt sitten onkaan, en muista...) 8-9(tai esim. 6-9, 1-5,3-6 jne.) siihen tulee aina PÄIVÄMÄÄRÄ! Olen yrittänyt kyllä kovasti saada sen jotenkin ettei sitä päivämäärää siihen tule, mutta en ole onnistunut...Voisiko joku ystävällisesti hieman auttaa(mikäli vain osaa)? Ymmärrän kyllä, että monet eivät tajunneet tuosta selityksestäni mitään, mutta paremmin en osaa selittää.
Kiitos!
OpenOffice Calc
Minä
3
474
Vastaukset
- soluun
Klikkaappa sitä hiiren kakkosnappulaa, valitse sieltä muotoile solut, aukeavassa ikkunassa valitse välilehti luku ja siinä anna luokaksi esim. teksti, silloin soluun tulostuu juuri se mitä sinne kirjoitat. Tietenkin valitset sen luokan, mikä parhaiten vastaa tarpeitasi.
- Minä
Joo, nyt toimii, kiitos!
- Ossi
Aloita kirjoittamalla yksinkertainen lainaumerkki alkuun. Siis tällainen ' normaalisti ää:n oikealla pielella. Sillon ohjelma tulkitsee kaiken syötetyn tekstiksi eikä yritä arvailla sen tarkoitusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225234- 254398
- 282541
- 342264
- 372008
- 151928
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191617- 121541
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211277Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101194