entiset elämäni

murmelinpapana

Ajattelin tässä yo-kiireiden jälkeen ryhtyä tutkimaan entisiä elämiäni, kun ne ovat alkaneet kiinnostamaan tajuttoman paljon. Onko olemassa jotain kirjaa/kirjoja asian tutkimiseen? Myös nettisivut kiinnostavat, vaikka en nettiin tässä asiassa kovin paljoa luotakaan.

t. murmeli

5

616

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etana
    • Myrha1980

Mä luin kerran tosi hyvän kirjan entisistä elämistä. sellainen kun Denice Linn - kohti valoa. lukemisen arvoinen kirja :)

• Vaha vanha

Sehän näissä entisissä elämissä on hulvatonta, että esim. Kleopatrana on elänyt valtava joukko naisia :)

• Yleensä entisestä elämästään saa tiedon - jos saa. Esimerkiksi joltakin henkiolennolta joka ilmestyy sinulle unessa. Myös joidenkin divinaatioloitsujen kautta voi ehkä saada välähdyksiä.

Siinäkin tapauksessa jos tällainen ilmestyminen tulee niin saa vain vähän yleensä selville. Ehkä pienen vilahduksen, vihjeen, entisen elämänsä elinympäristön tai vastaavaa.

Yleensä asian saa selville tutkimalla mutta nämä Kleopatra-jutut nyt ovat sellaisia joihin kannattaa ehkä suhtautua kriittisesti. Aika moni nimittäin sanoo olleensa Kleopatran tai esimerkiksi Napoleonin inkarnaatio...

Hyvää kevättä ja Blessed Be. :)

• enkele

Tein silloin tärkeitä kokeita, joilla on ollut vaikutusta teidän kaikkien hyvinvointiin. Tässä elämässä en ole saavuttanut mitään, joten mitalit loistokkaat juhlat ja valtaisat lääketieteelliset saavutukset ovat kauan sitten taakse jääneen elämän muistoja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5404
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      26
      4677
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      28
      2681
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2324
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2058
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2008
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1637
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1581
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      24
      1380
    10. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      17
      1364
    Aihe