Jaahas, -98 Mondeosta oli akku irti hetken aikaa, ja nyt sen alkuperäinen radio kyselee jotain koodia, jota ei tietysti löydy mistään. Fordin huolto kertoisi koodin 15 eurolla. Löytyisiköhän mistään halvempaa tapaa selvittää tuo?
Ja kyllä se mun auto on.
Autoradion koodi kateissa
9
8140
Vastaukset
- siipioravan suojeluun
Laita 10euroo siipioravan suojeluun, niin mä voin kertoo sulle koodin ohituksen, servicemoodin.
- jos
eli jos sais tietää sen sun soittimen valmistenumeron. Olis yks softa millä sitä vois laskeskella.
- moby
jos kirjoitti:
eli jos sais tietää sen sun soittimen valmistenumeron. Olis yks softa millä sitä vois laskeskella.
Tässä tiedot (piti maksaa euro asentajalle, että sai laitteen irrotettua kojelaudasta):
Serial no: M184898
Part no: 97AP-18K876-LA
Hienoa, jos sais noista jotain irti! - moby
jos kirjoitti:
Pienellä googlauksella löytyi tällainen: http://forum.eserviceinfo.com/viewforum.php?f=8
Tuolla kun kyseli, niin koodi tuli parissa tunnissa. - lärky
Voi kaameeta ko oot viisas
- otto111
moby kirjoitti:
Tässä tiedot (piti maksaa euro asentajalle, että sai laitteen irrotettua kojelaudasta):
Serial no: M184898
Part no: 97AP-18K876-LA
Hienoa, jos sais noista jotain irti!Mobylle 7617
- Fat boy
auton paperit kertaalleen läpi tiukalla seulalla.
Sieltä se koodi löytyy kuiteskin. - hansikaslokero
siellä päällä on sellanen pieni tarra jossa on koodi ellei muuten löydy. Tämä tieto ei sitten ole varkaille....
- täältätietoa
Mulla oli ihan sama ongelma. Löytyi koodi sieltä auton papereista kun hetken pläräsin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467635
- 334213
- 573715
- 503190
- 172876
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652561- 542398
- 512388
- 402339
- 162286