Tiedoksi

Laitoin vetoomuskirjeen menemään.

Jos joku haluaa siitä kopion sähköpostiinsa, saa sen ilmoittamalla osoitteensa. Tähän mennessä sähköpostinsa ilmoittaneille se jo menikin kopiona.

Olisin toivonut vielä muutamia nimiä mukaan, mutta kauempaa en enää viitsinyt odottaa. Kiitos allekirjoittaneille.

Toivotaan, että päästäisiin keskusteluun ylläpidon kanssa.

12

970

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avecMaria

Ei minulle ainakaan.

• Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.

Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.

• avecMaria
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.

Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.

Pitäisikö minun nyt alkaa pohtia miksi en kelvannut lainkaan mukaan? Johtuuko se kenties siitä, että edustan palstalla toista näkemystä ja näkemykseni palstan riidankylväjistä ovat myöskin poikkeavat omistasi?

Oliko se se juttu, mikä ei sallinut viivytystä, eikä nimeäni yhteisen edun nimissä tehtävään vetoomukseen?

• avecMaria kirjoitti:

Pitäisikö minun nyt alkaa pohtia miksi en kelvannut lainkaan mukaan? Johtuuko se kenties siitä, että edustan palstalla toista näkemystä ja näkemykseni palstan riidankylväjistä ovat myöskin poikkeavat omistasi?

Oliko se se juttu, mikä ei sallinut viivytystä, eikä nimeäni yhteisen edun nimissä tehtävään vetoomukseen?

tarvitaan, jotta syntyy keskustelua. Minua ei haittaa, että olet eri mieltä. Tärkeintä on saada asia selväksi.

• mariamagda

Kuule, mitä tuolta aiempaa luin, niin sinä itse et selvästikään halunnut nimeäsi listaan.

• kummeksuja

Eikö tuossa yllä ja alla ole ylläpidolta asiallista tietoa. Ei kai ne muutama erheellinen sieluntuotos niin maailmaamullistavaa voinut olla, että tällainen show pitää pistää pystyyn? Jotain realistisuutta tähän hommaan.

• Hertha

Sanottaisiinko sitä "showksi", jos asialla ja ainakin aloitteentekijöinä olisivat miehet?

• kummeksuja
        Hertha kirjoitti:

Sanottaisiinko sitä "showksi", jos asialla ja ainakin aloitteentekijöinä olisivat miehet?

Ei sillä sukupuolella ole niin väliä vaikka mielelläsi tunnut niin ajattelevan.

• Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.

Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.

Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?

• kummeksuja
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.

Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.

Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?

että oikeasti joku näkee näin paljon vaivaa jonkun turhanpäiväisen nettipalstan vuoksi. Oletko lukenut noita avauksia viime aikoina? Ei täällä mitään asiaa kukaan kirjoita.

• Tuska
        kummeksuja kirjoitti:

että oikeasti joku näkee näin paljon vaivaa jonkun turhanpäiväisen nettipalstan vuoksi. Oletko lukenut noita avauksia viime aikoina? Ei täällä mitään asiaa kukaan kirjoita.

No ei kirjoitakaan kun ne poistetaan. Kuka nyt viitsisi enää nähdä sen kummemmin vaivaa?

Palstalla liikkuu tyyppejä, jotka huvikseen (ilmeisesti) pyytävät poistamaan viestejä, ja ylläpito poistelee niitä ilmeisesti sen kummemmin asiaan perehtymättä. Tai sitten ylläpito itse aktiivisesti ilman oyyntöä poistelee. Asia ei ole selvinnyt, kun eivät suostu vastaamaan suoraan.

Poistisyyksi riittää vaikka että mainitsee nimeltä jonkun palstalaisen tai linkittää lähteen.

Epäilyksiä on ollut myös sisäpiirivitsistä, mutta se tuskin koskaan selviää onko näin.

• härm.vap.nai

oletko kenties jonkun feministi ryhmän palkoilla vai kuinka sinulla on aikaa kirjoitella näitä sinun tuotoksiasi tänne päivisin? ihan oikeasti kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      317
      8123
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      99
      6369
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      174
      3673
    4. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      70
      2440
    5. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      40
      2430
    6. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      42
      2204
    7. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      2176
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      196
      2014
    9. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      83