Tiedoksi

Laitoin vetoomuskirjeen menemään.

Jos joku haluaa siitä kopion sähköpostiinsa, saa sen ilmoittamalla osoitteensa. Tähän mennessä sähköpostinsa ilmoittaneille se jo menikin kopiona.

Olisin toivonut vielä muutamia nimiä mukaan, mutta kauempaa en enää viitsinyt odottaa. Kiitos allekirjoittaneille.

Toivotaan, että päästäisiin keskusteluun ylläpidon kanssa.

12

964

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avecMaria

Ei minulle ainakaan.

• Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.

Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.

• avecMaria
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Minun puolestani voit lainata tuota Z:n ja minun laatimaa versiota (en usko että Zombbarillakaan on mitään sitä vastaan) ja pistää sen omissa nimissäsi menemään.

Olisin mielelläni ottanut nimesi mukaan. Viivyttelyyn en kuitenkaan suostu.

Pitäisikö minun nyt alkaa pohtia miksi en kelvannut lainkaan mukaan? Johtuuko se kenties siitä, että edustan palstalla toista näkemystä ja näkemykseni palstan riidankylväjistä ovat myöskin poikkeavat omistasi?

Oliko se se juttu, mikä ei sallinut viivytystä, eikä nimeäni yhteisen edun nimissä tehtävään vetoomukseen?

• avecMaria kirjoitti:

Pitäisikö minun nyt alkaa pohtia miksi en kelvannut lainkaan mukaan? Johtuuko se kenties siitä, että edustan palstalla toista näkemystä ja näkemykseni palstan riidankylväjistä ovat myöskin poikkeavat omistasi?

Oliko se se juttu, mikä ei sallinut viivytystä, eikä nimeäni yhteisen edun nimissä tehtävään vetoomukseen?

tarvitaan, jotta syntyy keskustelua. Minua ei haittaa, että olet eri mieltä. Tärkeintä on saada asia selväksi.

• mariamagda

Kuule, mitä tuolta aiempaa luin, niin sinä itse et selvästikään halunnut nimeäsi listaan.

• kummeksuja

Eikö tuossa yllä ja alla ole ylläpidolta asiallista tietoa. Ei kai ne muutama erheellinen sieluntuotos niin maailmaamullistavaa voinut olla, että tällainen show pitää pistää pystyyn? Jotain realistisuutta tähän hommaan.

• Hertha

Sanottaisiinko sitä "showksi", jos asialla ja ainakin aloitteentekijöinä olisivat miehet?

• kummeksuja
        Hertha kirjoitti:

Sanottaisiinko sitä "showksi", jos asialla ja ainakin aloitteentekijöinä olisivat miehet?

Ei sillä sukupuolella ole niin väliä vaikka mielelläsi tunnut niin ajattelevan.

• Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.

Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.

Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?

• kummeksuja
        Härmän.vapaa.nainen kirjoitti:

Olen kirjoitellut ja myös lukenut viestejä palstalla vuoden ja kahdeksan kuukautta. Ihan tyhjästä en ole väitteitäni temmannut.

Vaikutelmani siitä, että jotain perustavanlaatuista on pahasti vinossa palstan rakenteissa, ei sen yksittäisissä kirjoittajissa, on vain voimistunut matkan varrella.

Kummeksun kummeksujan kantaa. Tunnetko asiaa hyvinkin?

että oikeasti joku näkee näin paljon vaivaa jonkun turhanpäiväisen nettipalstan vuoksi. Oletko lukenut noita avauksia viime aikoina? Ei täällä mitään asiaa kukaan kirjoita.

• Tuska
        kummeksuja kirjoitti:

että oikeasti joku näkee näin paljon vaivaa jonkun turhanpäiväisen nettipalstan vuoksi. Oletko lukenut noita avauksia viime aikoina? Ei täällä mitään asiaa kukaan kirjoita.

No ei kirjoitakaan kun ne poistetaan. Kuka nyt viitsisi enää nähdä sen kummemmin vaivaa?

Palstalla liikkuu tyyppejä, jotka huvikseen (ilmeisesti) pyytävät poistamaan viestejä, ja ylläpito poistelee niitä ilmeisesti sen kummemmin asiaan perehtymättä. Tai sitten ylläpito itse aktiivisesti ilman oyyntöä poistelee. Asia ei ole selvinnyt, kun eivät suostu vastaamaan suoraan.

Poistisyyksi riittää vaikka että mainitsee nimeltä jonkun palstalaisen tai linkittää lähteen.

Epäilyksiä on ollut myös sisäpiirivitsistä, mutta se tuskin koskaan selviää onko näin.

• härm.vap.nai

oletko kenties jonkun feministi ryhmän palkoilla vai kuinka sinulla on aikaa kirjoitella näitä sinun tuotoksiasi tänne päivisin? ihan oikeasti kiinnostaa

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      54
      7168
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3314
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      142
      1605
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      245
      1424
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1220
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1165
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1124
    Aihe