olisi hankinnan alla kyseinen uusi vene . tarvitsisin tietoa polttoaineen kulutuksesta eri koneilla . itse ajattelin 220 hv bensakonetta . kaikenlainen tieto myös nopeuksista ja veneestä yleensä olisi tervetullutta ja helpottaisi päätöksen tekoa.......
bella falcon 26
19
6516
Vastaukset
- käytetty
diesel niitä on paljon myynnissä että jotain vikaa niissä varmaan on ainakin pienet tilat
- Töks
Täältä saat aina tosi tietoa. "Jotain vikaa niissä varmaan on". Niin varmaan, kun venettä omistamaton noin toteaa. Itse olen tyytyväinen Falconiin, hankin dieselin käytettynä, voin suositella.
eri konevaihtoehdoilla saat suoraan kuopiosta.Ovat mitanneet nopeudet ja kulutukset vuosien varrella monella eri koneella.
- ja askeettinen
Vene on askeettisen pieni ja kiikkerä.
Tutustu myös muihin saman hintaluokan
veneisiin ja vaadi koeajo ehdottomasti.- on tehty
kahdelle hengelle jos ei muita mukana tilat riittävät nippa nappa viikon retkelle on koko luokassaan aivan yli hintainen ota norppa 10 ja rahaa jää vielä uuteen autoon
- ei paksu punkero
on tehty kirjoitti:
kahdelle hengelle jos ei muita mukana tilat riittävät nippa nappa viikon retkelle on koko luokassaan aivan yli hintainen ota norppa 10 ja rahaa jää vielä uuteen autoon
falcon on hyvä vene.
---se ei tosiaan ole asuntovaunu (paksu punkero).
Se on kulkeva vene.
-Jos tietysti haluat asuntovaunun vesille ostaa, niin on monia isoja säilöitä myytävänä.
Mutta ne ei ole veneitä, ne on nukkumasäiliöitä!!! - niitä
ei paksu punkero kirjoitti:
falcon on hyvä vene.
---se ei tosiaan ole asuntovaunu (paksu punkero).
Se on kulkeva vene.
-Jos tietysti haluat asuntovaunun vesille ostaa, niin on monia isoja säilöitä myytävänä.
Mutta ne ei ole veneitä, ne on nukkumasäiliöitä!!!kulkevia veneitä missä voi myös asua riippuu käyttäjän tarpeista falconissa kulkee kaksi ihmistä ja lapsi ja kaikille löytyy nukkuma paikka veneestä ei tarvitse telttailla.
- nipp
... hohhoijaa. Välillä tulee uskomattomia totuuksia. Itsellä on ko. vene 200hv VP dieselillä. Kulutus on kohdallaan ja en ymmärrä kommenttia "kahdelle hengelle nippa nappa viikoksi"?! Meitä reissaa kaksi aikuista ja kaksi lasta loistavasti. kaikki tarvittavat elementit löytyy veneestä. "kiikkerä"? Enpä ole huomannut poikkeuksellista kiikkeryyttä verrattaessa tuttujen veneisiin. Jotain veneen tasosta kertonee se, että rungon mallia ei ole tarvinnut muuttaa lainkaan vuosien varrella. Ymmärtääkseni Bella kuitenkin pyrkii laatuun.
- lukekaa itse
nipp kirjoitti:
... hohhoijaa. Välillä tulee uskomattomia totuuksia. Itsellä on ko. vene 200hv VP dieselillä. Kulutus on kohdallaan ja en ymmärrä kommenttia "kahdelle hengelle nippa nappa viikoksi"?! Meitä reissaa kaksi aikuista ja kaksi lasta loistavasti. kaikki tarvittavat elementit löytyy veneestä. "kiikkerä"? Enpä ole huomannut poikkeuksellista kiikkeryyttä verrattaessa tuttujen veneisiin. Jotain veneen tasosta kertonee se, että rungon mallia ei ole tarvinnut muuttaa lainkaan vuosien varrella. Ymmärtääkseni Bella kuitenkin pyrkii laatuun.
Ymmärtääkseni Bellan laatu on tavallista suomalaista "perävalotakuuta".
Aquador, se heidän ylihinnoiteltu merkkinsä, ei kestänyt Kipparin Haminasta Kemiin keikkaa. Lukekaa uudelleen tai hommatkaa ko. matkakertomus. Paatti aivan palasina kun Kipparin pojat joutuivat Pohjanlahdella paukuttamaan oikeassa allokossa.
Jos haluatte kestävää tekoa olevan paatin, niin norjalaiset on siinä monta askelta edellä. - Piitu
lukekaa itse kirjoitti:
Ymmärtääkseni Bellan laatu on tavallista suomalaista "perävalotakuuta".
Aquador, se heidän ylihinnoiteltu merkkinsä, ei kestänyt Kipparin Haminasta Kemiin keikkaa. Lukekaa uudelleen tai hommatkaa ko. matkakertomus. Paatti aivan palasina kun Kipparin pojat joutuivat Pohjanlahdella paukuttamaan oikeassa allokossa.
Jos haluatte kestävää tekoa olevan paatin, niin norjalaiset on siinä monta askelta edellä.Sama juttu on luettu. Nämä "koeajajat" ajoivat täysillä sellaisissa olosuhteissa, joissa jokainen aivoillaan ajatteleva hellittäisi kaasua. Vene ei suinkaan ollut "palasina", vaan yhteen palkkiin tuli pieni murtuma ja polttoainesäiliö liikahti hiukan paikaltaan. Tehdas vahvisti rakenteita tältä osin näiden idioottien varalta.
- masa48
Piitu kirjoitti:
Sama juttu on luettu. Nämä "koeajajat" ajoivat täysillä sellaisissa olosuhteissa, joissa jokainen aivoillaan ajatteleva hellittäisi kaasua. Vene ei suinkaan ollut "palasina", vaan yhteen palkkiin tuli pieni murtuma ja polttoainesäiliö liikahti hiukan paikaltaan. Tehdas vahvisti rakenteita tältä osin näiden idioottien varalta.
Kyllä veneen pitää ajoa kestää, perkele! Siksi ajankin itse Targalla, se kun on ainoa kotimainen liukuva vene, joka on tehty kestämään röykytystä. En käsitä miksi esimerkiksi laatumerkkinä itseään mainostava Bella-veneet, tekee vuodesta toiseen veneitä, joiden rakenteet ovat surkean heikkoja. Esimerkiksi juuri Aquadorit, päällisin puolin hienoa veneitä, mutta pohjat paukkuvat ja rakenteet elävät jo normaaleissakin meriolosuhteissa. Sama koskee Flippereitä ja Bellojakin. Suunnittelisivat ensin rakenteet kuntoon ja sitten vasta Alcantara-verhoilut ja kiiltävät lakat.
- Sepi
Itsekin olen katsellut Falcon 26 venetta, mutta olen alkanut ihmetellä että mistä mahtaa johtua, että vähän käytettyjä Bella Falcon 26 veneitä on niin paljon myytävänä. Esim. uudessa vene-lehdessä taitaa olla 6 kpl pari vuotta vanhoja myynnissä. Tyytymättömiä omistajia?
- riittää
myynnissä kaikki omistajat haluaa vaihtaa kyseiset veneet aguadoriin
- Aquador?
riittää kirjoitti:
myynnissä kaikki omistajat haluaa vaihtaa kyseiset veneet aguadoriin
missä tulee ankkuriboxista vedet sisään?
- ylikehuttu
ennenkuin ostatte, niin miettikääpä rantautumista. yksin sitä ei laituriin saa, kuin tyynessa paikassa. etukansi todella hankalan matkan päässä. eli tarvitaan aina se "hyppää perkele" sinne keulaan. taka-avotila on onnettoman pieni, ja sisätiloiltaan samanlainen "kapee käytävä, kamat seinillä" kuin jenkkimuskelit.
molinarin runko on ainoa positiivinen asia ajo-ominaisuuksien takia. mutta koko paatti on kompromissi - kilpavenerunkoon sovitettu retkivene, haloo... saisi bella miettiä makeemman konseptin sille rungolle. nythän on DC:t tosi "in".
eikä kattoluukusta kuikuileva ajaminen ole coolin näköstä. ei missään paatissa. - Töks
ylikehuttu kirjoitti:
ennenkuin ostatte, niin miettikääpä rantautumista. yksin sitä ei laituriin saa, kuin tyynessa paikassa. etukansi todella hankalan matkan päässä. eli tarvitaan aina se "hyppää perkele" sinne keulaan. taka-avotila on onnettoman pieni, ja sisätiloiltaan samanlainen "kapee käytävä, kamat seinillä" kuin jenkkimuskelit.
molinarin runko on ainoa positiivinen asia ajo-ominaisuuksien takia. mutta koko paatti on kompromissi - kilpavenerunkoon sovitettu retkivene, haloo... saisi bella miettiä makeemman konseptin sille rungolle. nythän on DC:t tosi "in".
eikä kattoluukusta kuikuileva ajaminen ole coolin näköstä. ei missään paatissa.Falcon on perhevene, ei sitä ole tarkoitettukaan yksin ajettavaksi. Myönnän, että sivukannet ovat kapeat ja keulaan on hiukan hankala päästä. Vene on kapea ja sisätiloista on pyritty tekemään mahdollisimman leveät. Monissa kolmimetrisissä on ihan samanlevyiset sisätilat, kun sivukansille on jätetty tilaa. Esimerkiksi Aquador. Olen katsellut läpikuljettavia eikä niisssä mielestäni se läpikulku ole kovinkaan hyvin järjestetty: heppoinen ovi, jyrkät portaat keulapunkan päältä ja olemattomat tukikahvat.
Tala-avotila on samankokoinen kuin vastaavissa muissa noin 26-jalkaisissa.
Veneilyn ei aina tarvitse olla coolia. Ajan mielelläni seisaallani hidaskulkuisissa kapeikoissa. Ei sillä ole mitään tekemistä Falconin kanssa. Paitsi, että ajaminen onnistuu hyvin, ihan vaikka kateellisia kiusatakseni. - ylihinnalla
Aquador? kirjoitti:
missä tulee ankkuriboxista vedet sisään?
aquadorit on bellan perävalotakuu-laatua. muistat oikein, vesi tulee sisään keulan ankkuriboksista. suomessa ei veneitä osata tehdä (paitsi targat), siksi itse ajelen tuontiveneellä.
- vaan muuta
Töks kirjoitti:
Falcon on perhevene, ei sitä ole tarkoitettukaan yksin ajettavaksi. Myönnän, että sivukannet ovat kapeat ja keulaan on hiukan hankala päästä. Vene on kapea ja sisätiloista on pyritty tekemään mahdollisimman leveät. Monissa kolmimetrisissä on ihan samanlevyiset sisätilat, kun sivukansille on jätetty tilaa. Esimerkiksi Aquador. Olen katsellut läpikuljettavia eikä niisssä mielestäni se läpikulku ole kovinkaan hyvin järjestetty: heppoinen ovi, jyrkät portaat keulapunkan päältä ja olemattomat tukikahvat.
Tala-avotila on samankokoinen kuin vastaavissa muissa noin 26-jalkaisissa.
Veneilyn ei aina tarvitse olla coolia. Ajan mielelläni seisaallani hidaskulkuisissa kapeikoissa. Ei sillä ole mitään tekemistä Falconin kanssa. Paitsi, että ajaminen onnistuu hyvin, ihan vaikka kateellisia kiusatakseni.Mistään ei löydy semmosta rahaa jolla istuisin
noin epäkäytännölliseen paattiin.
Hyviä puolia ei taida... - Muikkunen
vaan muuta kirjoitti:
Mistään ei löydy semmosta rahaa jolla istuisin
noin epäkäytännölliseen paattiin.
Hyviä puolia ei taida...Falconeita on tietysti paljon käytettynä myynnissä kun niitä on uutenakin myyty paljon.
Vene on erittäin hyvä ajettava. Tilat ovat riittävät (meillä 5 henkinen perhe).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih547168Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7113314Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1421605Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2451424- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841341- 891220
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124