pieni alhaalta...

apua

auttakaa mua..miten pitäis pukeutua että näyttäisin naiselta enemmän.mulla on tosi kapea lantio ja jostain ihme syystä todella leveät hartiat.kärsin tästä todella ja vielä kun joskus on asiasta huomauteltu tyyliin "ootsä joku kehonrakentaja".en todellakaan ole... :/
mietin tätä asiaa päivittäin enkä tykkää itsestäni yhtään tämän takia..en tiedä kuuluuko tämä viesti tänne mutta kuitenkin..

6

1125

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..........

No ainakin kannattaa käyttää tummia yläosia (pienentää) ja vaaleita alaosia (suurentaa). Ei missään nimessä ainakaan olkatoppauksia (jakuissa) tai vaakaraitaa yläosissa. Parhaita kehonosia kannattaa opetella korostamaan - huiveilla, vöillä jne. Mielestäni myös isot kaula-aukot, esimerkiksi v-aukot ja venepääntiet pienentää tuota leveiden hartioiden vaikutelmaa, kireät o-aukot taas korostavat harteikkuutta. Pienillä jutuilla saa paljon aikaan ja voithan yrittää hankkia muotoja alakroppaan lisää esim. treenaamalla.

• apua..

kiits :) mutta mielestäni vene-pääntie leventää kun se on vaakatasossa,en sit tiedä. harmi juttu kun tykkään kamalasti vaakaraidallisista paidoista.. :/ mistään ei saa pystyraidallisia paitoja!! ikävää on se.
        miten ihmeessä voi saada treenaamalla leveämään lantion... :(

• katriiiii
        apua.. kirjoitti:

kiits :) mutta mielestäni vene-pääntie leventää kun se on vaakatasossa,en sit tiedä. harmi juttu kun tykkään kamalasti vaakaraidallisista paidoista.. :/ mistään ei saa pystyraidallisia paitoja!! ikävää on se.
        miten ihmeessä voi saada treenaamalla leveämään lantion... :(

Nyt oot löytäny vertaises! Oon myöskin hyvin leveeharteinen ja kapee lanteinen tyttö ja hei, usko tai älä, mää nautin siitä!! Kaikki housut istuu ku valettu ja näyttää tosi urheilulliseslta, älä suotta rupee mitään leveetä lantioo treenaa vaan nauti siitä että oot tällänen! Kaikki vaatteet näyttää varmasti hyvältä sun päällä joten nyt vaan oma itseluottamus ylös ja kadulle!!

• apua...
        katriiiii kirjoitti:

Nyt oot löytäny vertaises! Oon myöskin hyvin leveeharteinen ja kapee lanteinen tyttö ja hei, usko tai älä, mää nautin siitä!! Kaikki housut istuu ku valettu ja näyttää tosi urheilulliseslta, älä suotta rupee mitään leveetä lantioo treenaa vaan nauti siitä että oot tällänen! Kaikki vaatteet näyttää varmasti hyvältä sun päällä joten nyt vaan oma itseluottamus ylös ja kadulle!!

nonni,kiva etten oo yksin :) en vaan millään pysty nauttii tästä asiasta :( yritän kovasti mutta sit nään jonkun jolla on sopusuhtasempi vartalo ja alkaa masentaa suunnattomasti..haluisin olla pieni. en haluis näyttää urheilulliselta :/ ainakaan liikaa..
        eri asia jos olisin hirveen pitkä ja laiha niin olisin ku mallit,mutta ku oon vielä suhteellisen lyhytkin :/ huoh,mutta onnea sinulle kun olet sinut itsesi kanssa!! :)

• kans
        apua... kirjoitti:

nonni,kiva etten oo yksin :) en vaan millään pysty nauttii tästä asiasta :( yritän kovasti mutta sit nään jonkun jolla on sopusuhtasempi vartalo ja alkaa masentaa suunnattomasti..haluisin olla pieni. en haluis näyttää urheilulliselta :/ ainakaan liikaa..
        eri asia jos olisin hirveen pitkä ja laiha niin olisin ku mallit,mutta ku oon vielä suhteellisen lyhytkin :/ huoh,mutta onnea sinulle kun olet sinut itsesi kanssa!! :)

yks samanlainen. Mä oon kyllä aina ollu ylpee vartalostani, mutta arvaappa kun ikää tulee (mulla40 ) ja alkaa tuo vatsanseutu kerätä massaa vaikka muuten oon laiha kuten sinä. Nyt tää vartalon malli mua on alkanu ottaa aivoon. Jos olis leveemmät lanteet niin ei tuo vatta näyttäis isolta. Siis kun tällaseen ruipeloon 50kiloseen laitetaan vähänkin läskiä vatsalle niin se näkyy.

Oon huomannu, että jus tuo iso kaula-aukko / v-aukko hämää kivasti leveitä harteita. Samoin mulle passaa tosi hyvin matalantioiset farkut ja niihin leveä näyttävä vyö. Se ikäänkun tasapainottaa kokonaisuutta. Nyt on myös paljon paitoja, jotka on rintojen alta kireitä (nauha tms) ja levenevät lievästi alas. Sopii hyvin.Kokeile.

• heiluen

myös leveähelmaiset vähän polvien ylä- tai alapuolelle ulottuvat hameet hämäävät uskomaan, että lantiotakin löytyy. Ja ovathan ne naisellisen näköisiä noin muutenkin :) Siihen lisäät vielä sen v-aukkoisen paidan niin voila!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      32
      4986
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1657
    8. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      26
      1632
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1621
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1551
    Aihe