sierran perä?

sierra

onko sierrassa lukkoperä?
-miten toimii? ku ei ainakaan mutkassa ahista,tai en ainakaan huomaa.
joku väitti että on lukkoperä.

8

3121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sierra Driver

Lukkoperä löytyy vakiona Cosworthista ja IS:stä. On ns. kitkalukko, eli alkaa pitää kun toinen takanakki sutii. Voit kokeilla esim. jäällä.

• lukkoperä

Se selviää parhaiten kokeilemalla, kaveri mietti että onko hänen sierrassa lukkoperä sitä mentiin kokeilemaan asfaltille mutta eihän se mitä jaksanut revittää, siispä soralle ja siellä se selvisiei ole lukkoa.

• sierra

ahaa, no ei mulla sitten ole, voikohan sen helposti laittaa.

• Eurocub

Lukko on Is, 4x4 ja cosworth sierras vakiona. Vanhemmissa se on kitkalukko ja uudemmissa(-90>) visko.

• minä vaan

is sierran lukko on kyllä lisävaruste, eli vakiona vain kossussa ja 4x4:n taka-perässä

• sierra
        minä vaan kirjoitti:

is sierran lukko on kyllä lisävaruste, eli vakiona vain kossussa ja 4x4:n taka-perässä

onkohan helppo vaihtaa lukkoperä,kun eipä olekkaan mun autossa lukkoperää.

• FORDIMIÄS
        minä vaan kirjoitti:

VALITETTAVASTI MIUN 2.0 DOCH IS SIERRASSA ON OLLUT TÄMÄ KITKALUKKO VAKIONA JO TEHTAALTA LÄHTIESSÄ :). AUTO OSTETTU UUTENA MEIÄN PERHEESEEN V.1992. TOIMII MOITTEETTA.

• kimi

Kitkalukon toteaminen: Nosta auton takapää ylös että molemmat pyörät irtoavat maasta. Pyörritä yhtä rengasta. Jos toinen pyörä pyörii eri suuntaan, ei lukkoa jos samaan suntaan niin on lukko. Jos viskolukko niin toinen pyörä ei vissin pyöri ollenkaan? Varmin konsti todeta on kumminkin avata perämurikka.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5134
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      25
      4308
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2461
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2234
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1998
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1908
    7. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1587
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1521
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1247
    10. Kerranki asiat oikein

Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa
      Haapavesi
      10
      1164
    Aihe