Soneran mukaan (/Aamulehti) Tele finlandin toimintaa ollaan ajamassa alas ja liittymiä ei enää aktiivisesti markkinoida. Kilpailu menee kohta olemattomaksi jos Radiolinjan kuuluvuus ei korjaannu.. PRKL !!
Tele Finlandin alasajo
9
2022
Vastaukset
- kivaaaaaaaaaaaaaaaa
ei löydy sellaista mainintaa aamulehdestä
- Sinne meni
Aamulla lukaisin lehden ja juuri noilla sanoilla kerrottiin. Että silleen ..
- siellä mitään oo
Sinne meni kirjoitti:
Aamulla lukaisin lehden ja juuri noilla sanoilla kerrottiin. Että silleen ..
pistä faktaa peliin
- Täh.. ?
siellä mitään oo kirjoitti:
pistä faktaa peliin
Ai mitä ihmeen faktaa. Jos sanomalehdessä on haastateltu Soneran johtajaa, niin tuskin siinä sen kummempia faktoja tarvitaan. Ja sitä voinee kai pitää Soneran virallisena ilmoituksena Tele Finlandin toiminnan alasajolle.
Itse olin ajatellut hankkia koko perheelle Tele Finlandin liittymät, mutta tuskin maksaa vaivaa jos saa taas kohta olla vaihtamassa. Soneran hinnannoston myötä Sonera itse on auttamattomasti ulkona kilpailusta. Isommassa lapsiperheessä kun niitä muutaman kymmenen sekunnin puheluja kertyy satoja kuukaudessa.. - älä oo pahvi
Täh.. ? kirjoitti:
Ai mitä ihmeen faktaa. Jos sanomalehdessä on haastateltu Soneran johtajaa, niin tuskin siinä sen kummempia faktoja tarvitaan. Ja sitä voinee kai pitää Soneran virallisena ilmoituksena Tele Finlandin toiminnan alasajolle.
Itse olin ajatellut hankkia koko perheelle Tele Finlandin liittymät, mutta tuskin maksaa vaivaa jos saa taas kohta olla vaihtamassa. Soneran hinnannoston myötä Sonera itse on auttamattomasti ulkona kilpailusta. Isommassa lapsiperheessä kun niitä muutaman kymmenen sekunnin puheluja kertyy satoja kuukaudessa..ei ollut mainintaa missään tf alasajosta, työnnä sä se DNA syvälle mihin ei aurinko paista
- Kojootti
Jos ollaan tarkkoja niin puhutaan jo menneessä aikamuodossa. Telia Soneran Juho Lipsanen ilmoitti, että TF:n markkinointi on JO ajettu alas ja liittymiä ei ENÄÄ aktiivisesti markkinoida. Kysymällä kai saa ja joitain aiemmin sovittuja kampanjoita pyörii mediassa edelleen.
- et sillee.
Johan se sonera aika kauan teeskentelikin tarjoavansa oikeasti halvan vaihtoehdon.
- puhelin123
et sillee. kirjoitti:
Johan se sonera aika kauan teeskentelikin tarjoavansa oikeasti halvan vaihtoehdon.
Oliko myynnin lopettamisesta tieto jossakin lehdessä vai sähköisessä viestimessä. Onko kyseessä vain huhu puhetta????
- Faktaa only
puhelin123 kirjoitti:
Oliko myynnin lopettamisesta tieto jossakin lehdessä vai sähköisessä viestimessä. Onko kyseessä vain huhu puhetta????
Totta se on! Tänään on viimeinen päivä tehdä tilaus Tele Finlandille, jos kyseisen liittymän itselleen mielii. Ilmainen tilausnumero on 0800 144 844 ja sieltä kautta itsekin aikoinaan liittymän tilasin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3077750Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne866041Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1733581Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee322087Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san221936Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1951921- 371736
- 611539
- 441504
En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja311450