Onkos kukaan törmännyt vastaavaan:
- minulla on word 6 tiedosto, jonka avasin Writessa ja kirjoitin vähän ja tallensin muutokset muotoon word 6.
- seuraavan kerran kun menin katsomaan kirjallista tuotostani, isot Ä-kirjaimet olivat
muuttuneet neliöiksi, korjasin ne yksitellen ja tallensin
- seuraavan kerran sama juttu, kun kirjoitelman avasi, isot Ä:t ovat neliöitä
OpenOfficessa iso Ä on neliö
harmitus
2
478
Vastaukset
- Poro1
- Mikä OO versio? 1.1 vai 2.0?
- Miksi tallennat sen word 6 muotoon? Jos teet muutoksia ja käytät lähinnä itse tallenna OO omaan muotoon ja johan pelaa. Tai sitten tallenna ennemmin siihen microsoft word 97/2000/xp muotoon. Tuo word 6 on TODELLA vanhaa perua...
:) - harmitus
Kiitokset porolle neuvosta, tallensin ehdottamaasi muotoon ja korjasin vielä kerran tällä kertaa neliöistä kysymysmerkeiksi muuntuneet Ä-kirjaimet.
Nyt ne kuitenkin pysyvät sen näköisiä kuin Ä-kirjain on.
Jotta mikäkö versio mulla - no, 2.0 tämä taitaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225344- 254518
- 282631
- 342294
- 372048
- 151978
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211317Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224