Avioerosormukset

Dean

Ikävää tulla tänne innoissaan naimisiin menevien keskelle kyselemään tälläistä.. Mutta kysyn silti jos jollain olisi ideoita? Mitä tehdä vanhoille sormuksille jotka avioeron vuoksi jää käyttämättä? Voiko niistä teettää jotain uutta? Pelkistä timanteista vaikkapa? Sulattaa koko möhkäle ja tehdä jotain uutta? Saisiko edes kaiverrukset pois jotenkin? Pöytälaatikossa en haluaisi alkaa säilyttelemään, eikä ole lapsia kenelle antaisin, enkä käyttääkään voi, se tuntuu vähän epämukavalta..

4

1732

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

nykyäään vielä kultasepänliikkeissä maksaa ns. romukullasta mitään? Itse vein vuosia sitten esim. katkenneita kultaketuja, sormuksia (mitä en pitänyt syystä tai toisesta)kultasepänliikkeeseen ja niistä hyvitettiin jotain. Eihän se iso raha ollut, mutta laitoin hiukan lisää ja ostin sillä rahalla itselleni jotain kivaa.

• minä22

Kultasepänliikkeet ostaa romukultana, kivet voi kaiketi myös myydä tai irroittaa; romukultaa voi myydä ihan muuten vaan tai jonkun sotoksen yhteydessä. Samalla pääsee eroon mm. parittomista korvakoruista.
      Jos honey on saanut mennä kierrätykseen, niin kuka hitto hänen sormustaan haluaa pitää? Kiertoon sekin.

• hyvittää

Kulta-albertissa ainakin teettavät ns. romukullasta uusia sormuksia ja hyvittävät täyden hinnan. Eli vain työstä tarvii maksaa.

• voit

Voit teettää sormuksesta jonkun muun korun. Kultaseppä laittaa metallia tarvittaessa lisää. TV:ssä tätä esiteltiin vähän aikaa sitten..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      40
      6963
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3928
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3310
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2909
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2696
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2228
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2186
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2133
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      2067
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      39
      2000
    Aihe