Miten ihmeessä ne "löytää" ja mistä tietää että syvät vatsalihakset ovat jännittyneenä?
Syvät vatsalihakset
5
8411
Vastaukset
- veeruska.
Itse olen alaselkäongelmieni takia joutunut treenaamaan juuri syviä vatsalihaksia. Vasta OMT-fysioterapeutin ohjeilla löysin oikeat lihakset.
Lantionpohjan lihakset on tärkeä osa syviä vatsalihaksia, eli "lihaskorsettia". Googleta ensin lantionpohjan lihakset ja opi löytämään ne. Syvien vatsalihasten treeni lähtee liikkelle näiden lihasten tunnistamisesta ja aktivoinnista. - silitar
Kokeileppa Method Putkistoa niin kyllä korsetti löytyy ja myös tunnet sen.
- ZeRiOuZ
Katopa tuolta, ainaski pari hyvää syvävatsalihas liikettä nuissa ABS videoissa tuolla http://people.cc.jyu.fi/~jjhulmi/Puntti/ ja tosiaan toi stomach vacuum on kans yks eli ilmat pihalle, vatsa sisään, rinta ulos ja sit 20 sekuntia alussa yrität pitää jännityksessä. Tämä toistetaan kolme kertaa ja muista lepo näiden välissä. Tulin kyl miettineeks et onkohan toi ihan vaaratonta :)
- "mielikuvaharjoittelu...
Mun mielestä näin oli helpoin käsittää syvien vatsalihasten löytäminen; seiso/ole selinmakuulla ja kuvittele että laitat kiinni farkkuja jotka on tiukat vyötäröltä. Eli vedät vatsan sisään samalla.
Eli vatsa sisään ja napaa vedetään kohti selkärankaa "ylöspäin".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000