kamaa kopioidaan esim:pläsästä 10 pläsää miten en tiedä ps:http://lohisluola.habbo.com/habbo
kamaa kopioidaan esim........
9
630
Vastaukset
- cola-habbo
Minä osaan kopioida kamaa... itse koodman on opettanut minua... se toimii 4 napin pohjassa pitämisellä... jos kerrot hahmosi nimen, salasanasi (koska ei voi kopioida toisille kamaa)
ja sähköpostisi! Vastaa pian! Sähköpostini on crazy.xxl2@luukku.com- jeese
sähän voisit kertoo ne 4 nappii:)
- cola-habbo
jeese kirjoitti:
sähän voisit kertoo ne 4 nappii:)
En kerro ennen kuin annat hahmosi nimen ja minulle 2 arvokamaa eli esim. lohis tai jotain muuta 25 kolee maksavaa kamaa! 2 tai 1 kamaa!
- ...MILI...
miten niitä kamoja voi kopioida?
- xD!
siis täh miten siis kopioidaan kamaa?
- kusettaja paska
cola-habbo kirjoitti:
En kerro ennen kuin annat hahmosi nimen ja minulle 2 arvokamaa eli esim. lohis tai jotain muuta 25 kolee maksavaa kamaa! 2 tai 1 kamaa!
eli sä et anna haluut vaa yrittää peeloo kamaa vitun kusettaja
- santtu-marsu
saat 5 loharii jos kerrot!
- Cola-Habbooo!!!!
Yhdellä ehdolla neuvon kopioimaan kamaa...
JOS annatte pari tai 3 keristä! mun cola-habbolla on bannit ja suomi24 keskustelussa se on pöllitty nimimerkki! laittakaa ne huoneeseen´:
Lahjiz ja ettikää Nimellä: QuaRock niin neuvón kyllä! älkää pyytäkö cola-habboo kamuks vaan quarock niin kerron! - UnitedHackers
WANNABET !!!
VALOJA PÄÄLLE! ÄLKÄÄ ANTAKO SALASANAANNE ETTEKÄ MITÄÄ!!!
HABBOON EI VOI KOPIOIDA KAMAA!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406973
- 323938
- 453320
- 402929
- 172706
- 372238
- 162196
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392010