Ensin ihmettelin ja sitten hiukan närkästyin. Olisin ymmärtänyt jos olisit tullut katumapäälle päivän tai vaikkapa viikkojen päästä. Mutta kun palaat asiaan kuukausien kuluttua, saa se minut entistä suuremman hämmennyksen valtaan. Ensin en tahtonut uskoa silmiäni, oli lopulta pakko.
Et ehkä osaa, tai uskalla vaimentaa ylikehittynyttä omaatuntoasi. Sillä omatuntosi sai sinut poistamaan kaikki vastauksesi. Teksteissäsi ei ollut mitään hävettävää, tai kaduttavaa. Tuskinpa pelkästään ilkeyksistäsi minua kohtaan poistit niitä!
Olen meinaan turhamainen ihminen. Sellainen, jolle on loppujenlopuksi tärkeintä ihailu, tunnustus ja suosionosoitukset. Sinä olet samanlainen.
Tietysti tiesit minun huomaavan, tiesithän?
Rossulle
6
2553
Vastaukset
- Mutta mitä
minä tiesin, liekö tuon väliä? Tuolla väliä? Väliä?
Hirveän leveää hymyä tähän taas *hymyä*:) - D:)
Miten ihmeessä voit tietää hänen poistaneen vitjastasi vanhat viestit? Tehdä avauksen siitä ja kas kummaa, Rosmariina pöllähtää paikalle mukamas sattumalta kommentoimaan?? Vielä kun kyseessä oli noinkin ikivanha avaus ja TE molemmat tiesitte mistä puhuitte!!
Sattumaako vai mitä, että kaksi sattuu aivan kuin vahingossa klikkaamaan saman sivun auki. Hämmästyttävä yhteensattuma, etten sanoisi suorastaan pöyristyttävä sattuma! Uskokoon ken tahtoo. Näitä sattumia ala´Rossu/Waffe on nähty ennenkin!
"Tietysti tiesit minun huomaavan, tiesithän" Tottakai hän tiesi, aivan kuten sinäkin!!
Tämä kaikki pistää harmaat aivosolut miettimään, mitä muuta te yhdessä tiedätte!?
*hymyilee epäilevästi*- mittään,
kun mie vaan tiijän, että tiijän. Ja sitt mie en tiijäkkää tietääkö toiset, ett ne tietää... ja ku loppujen lopuks kukkaan ei tiijä mittään, niin alkaa mättään, mutta ei se oikeesti mittään... majakka ja perävaunu?
- Jermu
samalta näppikseltähän tässä kaikki...tuota...
- MennenTullen
Minulta on jäänyt näköjään joku näkemättä?
- Jermu
Kjäh kjäh! Swuish!
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496275Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422594Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821113
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.751064Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä591064- 65942
- 69923
- 228854