Miten teatteriin pukeudutaan? ei sinne varmaan ihan farkuissa viitti mennä? Riittääkö naisella esim, jotkut siistit suorat housut? onko värillä väliä? Mitenkäs miehillä? pitääkö olla pukupäällä?
Nolo kysymys?
3
574
Vastaukset
- ollenkaan
Ei siinä mitään noloa ole ollenkaan!
Nykyisin voi periaatteessa pukeutua mielen mukaan.
Suorat siistit housut naisella on aivan ok, värillä ei ole mitään väliä. Miehellä ei tarvitse olla pukua, voi olla irtotakki tms.
Riippuu tietysti siitäkin, millainen iltanne on, menettekö vaikka ravintolaan esityksen jälkeen tms.
Teatteriyleisö on hyvin kirjavasti pukeutunut, huomaat sen sitten! ;o)
Tuulipuku ei ehkä ole aivan chic valinta teatteriin, kesäteatteriin niinkin, sään mukaan!
Älä turhia murehdi pukeutumisesta, nauti illasta ja esityksestä! Antoisaa teatteri-iltaa teille!- mutta...
et tosiaan ole käynyt teatterissa?!?! no jo on sitten aikakin mennä! toivottavasti innostut ja kiinnostut teatterista ja menet sinne toistekin!
- Cudo
Tärkeintä on varmasti oma mukavuus. Puolentoistatunnin farssi muuttuu äkkiä viisituntiseksi tragediaksi jos esimerkiksi vyö painaa ikävästi... Esityksestä nauttii silloin parhaiten, kun ei tarvitse keskittyä muuhun.
Ja mitä tulee arvostuksesta teatteria/ näyttelijöitä kohtaan..: Niin kauan kun katsoja ei häiritse esitystä, ei sen pitäisi suuremmin vaikuttaa. Tietysti kannattaa nyt vähän miettiä, ettei ihan paskasimmissa vaatteissaan tule paikalle.
Joka tapauksessa itse olen ollut lavan edessä, sivulla ja takana jo pitkään sitä mieltä, että tärkeintä on se, että itse viihtyy.
Oma pukeutuminen on yleensä tyyliin farkut, t-paita, vetoketjuhuppari. Tämä siitä syystä, että lämpötila esityksessä saattaa nousta, jolloin on hyvä päästä keventämään vaatetusta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417014
- 323948
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412153
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472107- 402068