Hei! Miten säilytätte avatun kuivahiivapussin? Kuinka kauan moinen mahtaa säilyä?
avatun kuivahiivan säilytys
4
7671
Vastaukset
- google kätevä
Kotileipojan Kuivahiiva on kuivaa hiivajauhetta joka on pakattu suojakaasuun. Kuivahiiva säilyttää toimintakykynsä ainakin pakkaukseen merkittyyn parasta ennen -päivämäärään asti. Avattu pussi säilyy tiiviisti suljettuna jääkaapissa 3 vuorokautta.
- titiros
Olen vaan taittanut pussin kiinni ja taitos jonkun painavan, vaikka öljypullon alle, niin ettei se aukea. On toiminut vielä parin viikonkin jälkeen ihan normaalisti. Pidemmästä säilytyksestä ei minulla ole kokemusta.
- säilytysajan
saa kun taittaa pussin hyvin kiinni ja heittää pakkaseen. Aivan samoin voi pakastaa tuorehiivaa. Aina on taikinat kohottanut. Jos esim. tuorehiivapala on vielä jäässä taikinaan lisättäessä, olen kyllä laittanut aika kuuman (ei liikaa kuitenkaan) nesteen, jotta neste jää vielä vähän lämpimäksi hiivan lisäämisen jälkeen. Kuivahiivalla ei ole tuotakaan ongelmaa kun sitä on niin vähän yleensä ettei sillä ole kummempaa vaikutusta nesteen lämpötilaan.
- Anonyymi
Hei oletteko huomanneet että kuivahiivaan tulee pieniä ötököitä huomasin kuiva aine hyllyssä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579