suunnittelemme tyttären kanssa muutaman päivän lomaa jossain mielenkiintoisessa miellyttävässä eurooppalaisessa kaupungissa lähiaikoina. Kertoisitteko ystävällisesti, mistä kannattaisi katsella edullisia lentoja?
Jos teillä on hyviä ideoita mielenkiintoisista suhteellisen edullisista majapaikoista, joissa olisi super-hinta-laatu-suhde, kuulisin mielelläni sellaisistakin.
Melkein mikä tahansa kaupunki Euroopassa, Sofiaa lukuunottamatta, voisi olla matkamme kohde. Ehkä jättäisimme myös pahimmin tulvivat kohteet väliin.
Mistä buukkaatte edulliset lennot?
5
1429
Vastaukset
- tuoltahan ne
Ensin menen aina Ryanin sivuille sillä harvoin löytää edes lähelle samaan hintaan lentoja eurooppaan kuin mitä Ryan myy. Jos lentää kauemmas(...tai miksei ihan vaan eurooppaankin), sitten vaihtoehtoja on jo pilvin pimein, mutta www.supersaver.com on yksi aika hyvä. Itse ostin sieltä juuri meno-paluun tyynelle valtamerelle ensi talveksi :)
- matkaan
Ainakin eilen (= 4.4.) Blue1 tarjosi netissä matkoja Euroopan kaupunkeihin hintaan 10, 20 ja 30 euroa kohteesta riippuen.
itseäni ei näy tällä kertaa onnistaneen ainakaan vielä. Niitä kympin tai kahden lentojakin löysin, mutta parhaiten näyttäisi halpoja matkoja saavan, jos lähtisi kohteestä käsin liikkeelle. Suunniteltuna ajankohtana taitavat "kaikki" muutkin olla liikkeellä.
Lähden nyt tutkimaan Supersaverin mahdollisuuksia. Luulen, että muutkin ilahtuisivat, jos saisimme vielä lisää ulkomaisia linkkejä tähän jatkoksi.
Kiitos kaikille ja mukavia edullisia matkoja. ;)- Mä vaan
Sterlingiltä löysin meidän poppoolle edullisimmat lennot Malagaan: 89 egee per henki.
- Äippä
lapsen iästä (ja tietysti mammankin...) ja siitä minkälaista kaupunkilomaa etsitte?
Itse olen rakennellut reissuja Blue1, Ryanair ja jopa Finnairin tarjouslennoista. Ollaan majoituttu laidasta laitaan... Roomassa leirintäalueelle ja Lontoossa Hiltoniin, Irlannissa B&B oli hyvä ja edullinen. Aina on kuitenkin budjetti sanellut ehdot! Kerron mielelläni lisää, jos haluat kuulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2546937Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664464Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181880Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311508- 821504
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077