Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

sa4ru5@suomi24.fi

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: sa4ru5@suomi24.fi

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

1. Miksi joku kaivaa esille pitkiä vanhoja ketjuja?

Miksi kummassa noita pitkiä ketjuja pitää kaivella tänne uudelleen ja uudelleen? Eikö kaivaja voisi poimia ketjusta vain
    60 plus
    23
    448
  2. Mitä teette perjantaina 13. päivänä?

Vaikuttaako 13. päivä ja perjantai jollain tapaa elämäänne? Millaisiin tapahtumiin varaudutte? Hyviin vai pahoihin? Ent
    60 plus
    41
    654
  3. Kuinka korkealla ja kuinka syvällä olet käynyt?

Kuinka korkealla ole käynyt katselemassa maisemia? Oletko tarvinnut lisähappea kiivetessäsi? Itse en ole kiipeillyt vuo
    60 plus
    38
    589
  4. Keskustelu Espanjan lomamatkasta ja

Ramblalla tapahtuneesta sairaasta autohyökkkäyksestä väkijoukkoon katosi jonnekin. Miksiköhän? Onko aihe kiellettu meidä
    60 plus
    44
    768
  5. Joutsenlampi-baletin erilaisia...

versioita on esitettu ja esitetään televisiossa YLEn Teema-kanavalla. Parhaillaan (klo 11.45 - 12.51) on menossa hiphop
    60 plus
    4
    171
  6. Kuntolomalle kylpylään - Pärnuun tai...

Kiinnostaako kunnonkohennus- ja kylpyläloma Virossa, Pärnussa tai jossain muualla? Aion lähteä matkalle muuutaman viiko
    Matkaseuraa
    6
    109
  7. Haluaisin kommentoida peukuttamalla

Haluaisin mielelläni antaa positiivisen peukun tai muun "tykkää" kommentin esim. kirjoitukselle, jonka kanssa olen samaa
    Suomi24
    6
    44
  8. Mistä hinnat juhlarahoille?

Tallelokerossani on erilaisia juhlarahoja viime vuosisadalta, mm, 200 mk hopearaha vuodelta 1957 Itsenäisyyden juhlaraka
    Yleistä keräilystä
    2
    177
  9. Arabian / Iittalan Kekkerit-sarjan laseja?

Ihastuin aikanaan, kun Kekkerit-sarja ilmestyi yhteen helsinkiläiseen ravintolaan ja sitten myyntiinkin. Osti boolimalja
    Antiikki
    0
    82
  10. Uuden ajan taide-elämyksistä?

Kiasman näyttelyssä on kuulemma yhtenä taideteoksena tervaskanto. Luin asiasta toisesta aloituksesta ja pysähdyin pohtim
    60 plus
    36
    178
  11. Arvoistatko elämää?

Yksi (tai useampikin) keskusteluketjuista, herätti halun tarjota uusi alustus pureskeltavaksenne. Katsoin eilen Punai
    50 plus
    24
    944
  12. Edullisia kilometrejä optimihintaisella?

Autonvaihto on edessä ja harmittaa etten tiedä niistä mitään. Toivoisin suosituksia ja mielipiteitä auton hankkimisesta
    6
    564
  13. 60-luvun nuorisolle

Muistatteko, kun Fiat 600 saattoi ohittaa kuplafolkkarin maantiellä kun Laika-koira lensi Sputnik 2:lla ja Lassie pala
    Kirja-arvostelut
    0
    185
  14. Nuoruusmuistoja: Muistatteko kun...

Muistatteko, kun Fiat 600 saattoi ohittaa kuplafolkkarin maantiellä kun Laika-koira lensi Sputnik 2:lla ja Lassie pala
    70 plus
    8
    688
  15. Tasa-arvoa på svenska?

Kuulin tänään radiosta, että jotkut ruotsalaiset feministinaiset vaativat tasa-arvon nimissä myös naisille oikeutta esii
    50 plus
    11
    491
  16. Kieltotaulujen vaikutus ???

Mitä mieltä olet kieltotauluista ja niiden vaikutuksesta? Ajatus tuli mieleeni eilen kaupungilla liikkuessani, ja mies-
    50 plus
    19
    819
  17. Muoviset jätevuoret - mitä tehdä?

Miten te olette onnistuneet vähentämään muovin osuutta omassa jäteastiassanne? Omaan talouteeni ilmestyy aina välillä m
    50 plus
    10
    444
  18. Joko lähetit joulukortit?

Muistathan, että tänään on viimeinen päivä, jolloin voi lähettää 0,55 euron merkeillä varustettuja joulukortteja. Itse l
    50 plus
    20
    843
  19. Anna vihje: aineettomia joululahjoja

ilmaisia tai erittäin halpoja aikuisille ja lapsille. Oletko keksinyt itse tai saanut hyviä joululahjoja, joista ei mil
    50 plus
    37
    1592
  20. Oletko ottanut...

flunssarokotuksen?
    50 plus
    21
    630