Vapaa kuvaus

Olen hyvää parisuhdetta arvostava uusiosinkku, jonkin verran elämää ja maailmaa nähnyt 60+ nainen. Joskus tunnen itseni vanhaksi, väsyneeksi ja/tai vihaiseksi. Useimmiten olen kuitenkin hyväntuulinen, optimistinen, positiivisesti elämään ja ihmisiin suhtautuva, pilke silmäkulmassa provosoiviakin ajatuksia ilmaan heittävä, innokas keskustelija.

En kuitenkaan koskaan tarkoituksella ilkeä tai pahantahtoinen, enkä katsele toisia alaspäin - paitsi useinkin fyysisesti pituuteni vuoksi.

PS: "En halua kertoa" -vastaus on mielestäni tylsä, mutta en osannut valita tarjotuista vaihtoehdoista.

Musiikkimakuni: vaihtelee tilanteen ja mielialan mukaan.

Jos voittaisin miljoonan: ajattelisin, että markkoina olisin hallinnut summan paremmin.

Vapaa-aikanani: liikun ulkona, uin, melon, luen, tapaan ystäviä, matkustelen, nautin hyvästä ruuasta, kokkaan, lojun (rankan työpäivän jälkeen) sohvalla ja katson televisiota, ajattelen, valokuvaan, opiskelen, kirjoitan ym.ym.

Elokuvat: katselen mielelläni monenlaisia elokuvia, useimmin eurooppalaisia. Esim. Almodovar on yksi lempiohjaajistani. Katson myös piirrettyjä.

Pukeudun: tilanteen mukaan. Niin että itse viihdyn ja erotun ympäristöstä riittävästi, ettei minua vahingossa ammuttaisi hirvenä metsässä tai luultaisi sohvatyynyksi sisätiloissa.

Postia voit halutessasi lähettää minulle osoitteeseen:

sa4ru5@suomi24.fi

Facebook-kutsuihin en valitettavasti voi vastata, koska O-O:lla ei ole omaa fb-sivua.

Kotimaa: ---

Koulutus: ---

Ammatti: Muu

Siviilisääty: ---

Lapset: ---

Messenger: sa4ru5@suomi24.fi

Aloituksia

225

Kommenttia

5833

1. Vauvaruno?

Päässäni pätkii, eikä runosuoni syki. Auttaisitteko, kun pääni on tyhjä ja viimeistään huomenna aamupäivällä pitäisi sa
    50 plus
    8
    37832
  2. Oletko liian vanha?

Oletko huomannut olevasi liian vanha johonkin? Miksi ja mihin?
    50 plus
    88
    37775
  3. Pitkät naiset: mistä löydät sopivia valmisvaatteita?

Pitkille tytöille kysymys: Oletteko löytäneet jostain hyvän valikoiman vaatteita, joissa on riittävät pitkät hihat ja l
    51
    17106
  4. Hymiöiden selitykset?

Huomasin tänään kännykästäni löytyvän lukuisan joukon erilaisia hymiöitä. Fossiili kun olen, en tunne niiden symbolikiel
    50 plus
    14
    9759
  5. Mieleen jäänyt tekstiviesti?

Oletko saanut tekstiviestin, joka on erityisesti mieleesi? Vai muistatko muuten erityisen hauskan tekstiviestin, joka o
    50 plus
    12
    8937
  6. Mitä ylioppilaslahjaksi ?

tulee taas lakkiaisia tänäkin keväänä ja pitäisi keksiä, mitä hankkisin lahjaksi tuoreille ylioppilaille. Voisitteko te
    22 plus
    3
    6795
  7. Uusi suomenkielen sijamuoto... ;/

Sain eilen uuttaa tietoa sähköpostissa, ja tarjoilen sitä hieman epäröiden teillekin. Ehdotan, että erityisen hienohipiä
    50 plus
    73
    5609
  8. Tilastotietoja 50+ -palstan jutuista

Liitin yhteen vastaukseeni keräämiäni tilastotietoja, jotka päätin nyt julkistaa teille "muillekin": Etsiskelin marrask
    50 plus
    10
    5202
  9. Kysymys Pirrelle ja uunijuusto-ohjeita kiinnostuneille

Hei Pirre, Kertoisitko, millaista juustoa sinä valmistit ternimaidosta? Taisit puhua jostain leipäjuuston tapaisesta ju
    50 plus
    5
    5173
  10. Mielenkiintoisia murresanoja tai -sanontoja

Tunnetko sinä sellaisia mielenkiintoisia ja/tai hauskoja murresanontoja tai -sanoja, jotka eivät ulkopuolisille heti ava
    50 plus
    38
    5026
  11. Onko sinun kännykässäsi ICE-koodi?

Löytyykö sinun kännykästäsi tieto lähimmästä omaisestasi? Kampanja ICE-koodin käyttämisestä on vähitellen käynnistymäs
    60 plus
    33
    4995
  12. Uutinen: Nainen pissillä

Kun avasin autoradion tällä viikolla, siellä kerrottiin parhaillaan uutista, että oli nähty nainen pissimässä jossain ke
    50 plus
    22
    4228
  13. Onko seksikeskustelut kielletty?

Onko tosiaan seksistä keskusteleminen kielletty tällä palstalla? Pyydän Celestaa(kin) ystävällisesti kommentoimaan, jos
    50 plus
    81
    4120
  14. Missä on Ulkomaa ?

Olen huomannut, että monilla keskustelupalstoilla ja muuallakin puhutaan usein siitä, kuinka ulkomaalainen mies tai nain
    50 plus
    126
    3954
  15. Melominen ukkosella

Milloin ukonilmalla melominen on vaarallista ja miten melojan tulisi toimia ukkoskuuron yllättäessä merellä, järvellä ja
    Luonto ja retkeily
    7
    3772
  16. Lempiajatelmasi?

Kertoisitko lempiajatelmasi tai muuten vaan päivää piristävän ajatuksen? Tässä pesämunaksi muutamia (joiden laatuun en
    50 plus
    39
    3493
  17. Mitä usko merkitsee sinulle ?

Mitä usko merkitsee sinulle? Onnea Uskolle! ;)
    50 plus
    38
    3488
  18. Aktiivihiilisuodatin liesituulettimeen?

Apua! Minulla on vanha 60 cm leveä Upon liesituuletin ja nyt aktiivihiilisuodatinkasetit (18 kpl) ovat vanhentuneet. Uu
    2
    3301
  19. Piirrosarvoitus -kilpailu

Piirtäminen tällä palstalla oli ainakin minulle haastava tehtävä. Ehdotan, että jos sinulla on aikaa rakentaisit huviks
    50 plus
    36
    2712
  20. Miten tuhlaisit tonnin?

Viime viikon Pressossa pohdittiin, miten ihminen voisi käyttää 1000 euroa itsensä hemmottelemiseksi. Jos sinulle annet
    50 plus
    73
    2697