Liitin yhteen vastaukseeni keräämiäni tilastotietoja, jotka päätin nyt julkistaa teille "muillekin":
Etsiskelin marraskuun alussa huvikseni palstan luetuimpia kirjoituksia. Koska tarkoitukseni ei alunperin ollut julkistaa tietoja, en tarkistanut niitä. En siis voi taata, etteikö "tutkimustuloksissani" saattaisi olla virheitä.
Alla 50 -palstalta keräämäni listan Top 10 tämän vuoden syys-lokakuulta:
Otsikko / kirjoittaja (rekisteröimätön nimimerkki suluissa) # lukijoiden / vastausten lukumäärä
Mikä ihmeen KLITORIS?/Pilmari # 20181 / 203
Rikkaudesta ja rikkaudesta/Marion T. # 9376 / 156
Katsastuksesta / Jermu # 6559 / 203
Saako lapselle antaa piiskaa?/ ? # 6185 / 188
Vertahyytäviä tarinoita odotushuoneessa/
Marion T # 5205 / 151
Lapsen suusta totuus / (tulee) # 5143 / 105
Mikä mättää, kun eroprosentti… /
(MERJA-LEENA) # 4988 / 169
Kummallisen paljon / Jermu # 4970 / 189
Onnitteluruno hukassa! Auttakaa!/
(uusrakastunut) # 4757 / 8
Salarakas / (Marisa) # 4585 / 64
Johtopäätösten tekemisen jätän lukijalle.
Tilastotietoja 50+ -palstan jutuista
10
5202
Vastaukset
- qummamuzzi
Kultamitalin listassasi sai juttu joka liittyy naisen anatomiaan. Hoh-hoh. Kyllähän siitä anatomian yksityiskohdasta on ollut elämän aikana paljon iloa, mutta ei siitä loppumattomasti jaksa vääntää.
- Juniperus
Clitoris tietysti on, mutta tarkoitan juttua, joka saa eniten lukijoita. Miljoona kärpästä syö paskaa.
- Marion.T
Tein johtopäätöksen.
Hyvää joulua:)) - Jermu
Luultavasti sama kirjoittaja "voittaa" ensivuonnakin ja eppäilen, että aiheena on hammaskiven poisto tai takapuoli. Molemmat taitaa olla sellaisia kestosuosikkeja. Kjäh!
Itse taidat kuulua kestosuosikeiden joukkoon. Kjäh, kjäh itsellesi.;)
Hieman pitemmästä listastani voi ainakin pikaisesti silmäilemällä vetää sellaisen johtopäätöksen, että sinun aloituksesi saavat otsikosta riippumatta yleensä (aina?) yli 3000 lukijaa. Taidat olla suositumpi kuin olisit vaatimattomana (?) miehenä arvannutkaan. ;))
Hyvää joulua sinulle ja kaikille muillekin.- Jermu
optimisti-orvokki kirjoitti:
Itse taidat kuulua kestosuosikeiden joukkoon. Kjäh, kjäh itsellesi.;)
Hieman pitemmästä listastani voi ainakin pikaisesti silmäilemällä vetää sellaisen johtopäätöksen, että sinun aloituksesi saavat otsikosta riippumatta yleensä (aina?) yli 3000 lukijaa. Taidat olla suositumpi kuin olisit vaatimattomana (?) miehenä arvannutkaan. ;))
Hyvää joulua sinulle ja kaikille muillekin.ja meikäläinen eivät mahdu samaan talouteen...Siltikin olet oikeassa siinä mielessä, että en jaksa olla kiinnostunut noista lukemista, poistoista yms.
Se, että minua pidetään vain tyhjänjankuttajana ja naureskelijana on ollut ihan hauska "valepuku", kun itse tietää missä mennään.
- Kyllästynyt
Mitä näillä tiedoilla on merkitystä?
- Ajomies
Kun aloitat keskustelun eikä siihen kukaan vastaa tai jos vastaa kuin "kahvipirtissäö" ja monissa muissa parilla sanalla "hyvää päivää kirvesvartaa" niin ei se ole keskustelua.
Ymmärtänet, että tämänkin operaattorin toimesta näitä laskureita käytetään osoittamaan mainostajille kunkin foorumin vilkkaus.
Minä en todellakaan luottaisi kovin paljon näihin, sillä näille palstoille on kerääntynyt se pohjasakka aivan kuin tuolla kännykkäpuolella on liittymänvaihtajat.
Aioin vaihtaa Elisa-saunalahteen, mutta kun ei voi avata tätä eikä tv-ohjelmaa ettei siellä hiippailisi joku Elisa-poro.
Vaikutus oli siis
aivan toisenlainen kuin mainoksella pyrittiin luomaan.
Katsotaan miten tämän operaattorin käy - toivon hyvää, mutta pelkään pahinta. - mandipula
Ajomies kirjoitti:
Kun aloitat keskustelun eikä siihen kukaan vastaa tai jos vastaa kuin "kahvipirtissäö" ja monissa muissa parilla sanalla "hyvää päivää kirvesvartaa" niin ei se ole keskustelua.
Ymmärtänet, että tämänkin operaattorin toimesta näitä laskureita käytetään osoittamaan mainostajille kunkin foorumin vilkkaus.
Minä en todellakaan luottaisi kovin paljon näihin, sillä näille palstoille on kerääntynyt se pohjasakka aivan kuin tuolla kännykkäpuolella on liittymänvaihtajat.
Aioin vaihtaa Elisa-saunalahteen, mutta kun ei voi avata tätä eikä tv-ohjelmaa ettei siellä hiippailisi joku Elisa-poro.
Vaikutus oli siis
aivan toisenlainen kuin mainoksella pyrittiin luomaan.
Katsotaan miten tämän operaattorin käy - toivon hyvää, mutta pelkään pahinta.kirjoitettujen viestien määrällä on merkitystä jos/kun on tarvetta laskuria käyttää.
Aloittajan TOP 10-lista pohjautui täysin merkityksettömään paremmuusjärjestykseen jossa lukijamäärät eivät kertoneet todellista totuutta.
Jokainen meistä tietää kuinka helppoa on nostattaa "lukija määriä".
- Ajomies
Mistä mahtanee johtua, että tämä ketju yhtäkkiä nousi kaikkein suosituimmaksi nmiin "keskustelun osanottajien", puheenvuorojen kuin "lukijoittenkin" määrässä.
Keskustelun sisällön suhteen jätän sen lukijoitten omaan harkintaan.
Ketjusta on poistettu 103 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789