Oletko saanut tekstiviestin, joka on erityisesti mieleesi?
Vai muistatko muuten erityisen hauskan tekstiviestin, joka olisi kiva lähettää uudelleen liikkeelle?
Mieleen jäänyt tekstiviesti?
12
8937
Vastaukset
- ....
mut se on mun ;)
- Seksikäs typy
Ilkka Kanervalta
- Risuparta
saanut!Liikkeellä on virus nimeltään "TYÖ". Jos saat työn pomoltasitai muuten älä koskesiihen missään tapauksessa. Tämä virus pyyhkiiyksityiselämäsi olemattomiin. Jos joudut kosketuksiin työn kanssa, toimi näin: 1. Ota mukaan takki ja kaksi hyvää kaveria. Menkää lähimpään pubiin. 2. Tilaa kolme kaljaa ja juokaa. Kun toistat tämän 14kertaa. Huomaat työn kokonaan tuhoutuneen aivoistasi. Lähetä tämä virusvaroitus viidelle ystävällesi,jos ei ole viittä ystävää niin työ hallitsee jo elämääsi!!!
- Nanni
hauskuuttaa ystäviänneja tuttujanne ennakoivalla
tekstillä ihan huvin vuoksi.
Kokeilin pojalleni ja häneltä tuli vastaus "kyllä
tänne ihan hyvää kuuluu mutta en saanut mitään selvää".
Teksti meni näin, "olimme nautoja (mattoja)
pesemässä jne.
Hauskaa oli, kokeilkaa.- hommaa
tollanen. Vitsi on sellaisen,joka joko naurattaa tai sit se on tyhmä vitsi.
- äiti
laitoin lapselleni illalla viestin:hyvää yötä!oulu rauhassa!
- Nainen56
Olin junassa matkalla ystäväni luo ja lähetin viestin että, "junassa ja kohta sun sylissä".
Muutaman tunnin kuluttua sain viestin eräältä nettituttavaltani. "Koska se juna tulee".
Hänen paikkakunnalleen ei junia kulje, viesti vain vinksahti väärälle kaverille. - Ekitalo
Veljen tyttö lähetti mulle tällaisen viestin viime joulu-aattona.
Pari tyyppiä kyseli sua. En antanut numeroa annoin osoitteen aikoivat tulla pian luoksesi niiden nimet on ILO ja ONNI. Hyvää joulua. - Pirre*
, tai luulin niin, vävylleni, tyttäreni odotteli viimeisillään toista lastaan ja kysyin vävyltäni sanoilla "joko pikkuinen lapsenlapseni on syntynyt", tiesin heidän olevan jo silloin synnytyssairaalassa.
Olin laittanut vahingossa viestin mieheni siskon työkännykkään, nato itse sattui olemaan vapaalla ja toinen nuorisotoimiston ohjus oli sitten lukenut tämän viestin, luullen siinä olevan vain työasioita...oli kuulemma nauru kelvannut toimistolla kun nato oli tullut vapaalta ja työkaveri oli kysynyt, että jokos sitä mummia saa onnitella; hänen tyttönsä olivat silloin 11 ja 13 vuotiaita..:)- joululahja
Sain joululahjaksi viestin: Rakastan sinua.
Se oli kyllä ihanin tekstiviesti, minkä olen koskaan saanut. - Pirre*
joululahja kirjoitti:
Sain joululahjaksi viestin: Rakastan sinua.
Se oli kyllä ihanin tekstiviesti, minkä olen koskaan saanut.kyllä kelpais..mullekin..:)
- FRENDI
Pirre* kirjoitti:
kyllä kelpais..mullekin..:)
olin ollut ystävien kanssa iltaa istumassa. aamulla piippasi viestin:Sä oot ollut mun hyvä kamu, etkä mikään Sirkka tai Samu.Lisäksi oot ihan super namu.Tykkäät mulle hymyillä, etkä kaapissa lymyillä.Yhdessä jaetaan ilot ja surut, vaikka omat on meillä hanit ja murut. Ei pahasti sanota toisista ikinä, anteeksi annetaan jokainen kitinä. Lähetä tämä kaikille niille joista tunnet samoin. Jos et lähetä niin susta tulee maailman RUMIN JA LIHAVIN. Jos deletoit tän viestin, sulle tulee suhde Hjallis Harkimon kaa... joten toimi, äläkä toljota. Oli kiva heräillä ... mutta ystävän kautta täma, ilmeisesti kiertokirjeposti, oli ihan tervetullutta aamuseen.. pääsin suihkuun ja tolpilleni..enkä deletoinut viestiä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih475957Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6152390Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821191Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591058- 771033
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.62965- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58789