Mieleen jäänyt tekstiviesti?

Oletko saanut tekstiviestin, joka on erityisesti mieleesi?

Vai muistatko muuten erityisen hauskan tekstiviestin, joka olisi kiva lähettää uudelleen liikkeelle?

12

8937

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

mut se on mun ;)

• Seksikäs typy

Ilkka Kanervalta

• Risuparta

saanut!Liikkeellä on virus nimeltään "TYÖ". Jos saat työn pomoltasitai muuten älä koskesiihen missään tapauksessa. Tämä virus pyyhkiiyksityiselämäsi olemattomiin. Jos joudut kosketuksiin työn kanssa, toimi näin: 1. Ota mukaan takki ja kaksi hyvää kaveria. Menkää lähimpään pubiin. 2. Tilaa kolme kaljaa ja juokaa. Kun toistat tämän 14kertaa. Huomaat työn kokonaan tuhoutuneen aivoistasi. Lähetä tämä virusvaroitus viidelle ystävällesi,jos ei ole viittä ystävää niin työ hallitsee jo elämääsi!!!

• Nanni

hauskuuttaa ystäviänneja tuttujanne ennakoivalla
      tekstillä ihan huvin vuoksi.
      Kokeilin pojalleni ja häneltä tuli vastaus "kyllä
      tänne ihan hyvää kuuluu mutta en saanut mitään selvää".
      Teksti meni näin, "olimme nautoja (mattoja)
      pesemässä jne.
      Hauskaa oli, kokeilkaa.

• hommaa

tollanen. Vitsi on sellaisen,joka joko naurattaa tai sit se on tyhmä vitsi.

• äiti

laitoin lapselleni illalla viestin:hyvää yötä!oulu rauhassa!

• Nainen56

Olin junassa matkalla ystäväni luo ja lähetin viestin että, "junassa ja kohta sun sylissä".
      Muutaman tunnin kuluttua sain viestin eräältä nettituttavaltani. "Koska se juna tulee".
      Hänen paikkakunnalleen ei junia kulje, viesti vain vinksahti väärälle kaverille.

• Ekitalo

Veljen tyttö lähetti mulle tällaisen viestin viime joulu-aattona.
      Pari tyyppiä kyseli sua. En antanut numeroa annoin osoitteen aikoivat tulla pian luoksesi niiden nimet on ILO ja ONNI. Hyvää joulua.

• Pirre*

, tai luulin niin, vävylleni, tyttäreni odotteli viimeisillään toista lastaan ja kysyin vävyltäni sanoilla "joko pikkuinen lapsenlapseni on syntynyt", tiesin heidän olevan jo silloin synnytyssairaalassa.
      Olin laittanut vahingossa viestin mieheni siskon työkännykkään, nato itse sattui olemaan vapaalla ja toinen nuorisotoimiston ohjus oli sitten lukenut tämän viestin, luullen siinä olevan vain työasioita...oli kuulemma nauru kelvannut toimistolla kun nato oli tullut vapaalta ja työkaveri oli kysynyt, että jokos sitä mummia saa onnitella; hänen tyttönsä olivat silloin 11 ja 13 vuotiaita..:)

• joululahja

Sain joululahjaksi viestin: Rakastan sinua.
        Se oli kyllä ihanin tekstiviesti, minkä olen koskaan saanut.

• Pirre*
        joululahja kirjoitti:

Sain joululahjaksi viestin: Rakastan sinua.
        Se oli kyllä ihanin tekstiviesti, minkä olen koskaan saanut.

kyllä kelpais..mullekin..:)

• FRENDI
        Pirre* kirjoitti:

kyllä kelpais..mullekin..:)

olin ollut ystävien kanssa iltaa istumassa. aamulla piippasi viestin:Sä oot ollut mun hyvä kamu, etkä mikään Sirkka tai Samu.Lisäksi oot ihan super namu.Tykkäät mulle hymyillä, etkä kaapissa lymyillä.Yhdessä jaetaan ilot ja surut, vaikka omat on meillä hanit ja murut. Ei pahasti sanota toisista ikinä, anteeksi annetaan jokainen kitinä. Lähetä tämä kaikille niille joista tunnet samoin. Jos et lähetä niin susta tulee maailman RUMIN JA LIHAVIN. Jos deletoit tän viestin, sulle tulee suhde Hjallis Harkimon kaa... joten toimi, äläkä toljota. Oli kiva heräillä ... mutta ystävän kautta täma, ilmeisesti kiertokirjeposti, oli ihan tervetullutta aamuseen.. pääsin suihkuun ja tolpilleni..enkä deletoinut viestiä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      47
      5957
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      615
      2390
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      82
      1191
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1058
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      1033
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      54
      1006
    7. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      62
      965
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      61
      915
    9. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      844
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      789
    Aihe