Kun avasin autoradion tällä viikolla, siellä kerrottiin parhaillaan uutista, että oli nähty nainen pissimässä jossain keskellä kaupunkia.
Juontajan puheista ymmärsin, että sellaista olisi tapahtunut jopa kahdessa eri Suomen kaupungissa.
Mitäs siihen sanotte?
Uutinen: Nainen pissillä
22
4227
Vastaukset
- Angiina
No, kyllä on jo aika saada tähän kaduille ja porttikongeihin kuseskeluun hieman tasa-arvoa. Meillä on pieni yksiö kantakaupungin alueella Helsingissä. Ja joka kerta, kun olen Suomessa käymässä saan lähes työkseni väistellä ympäriinsä iloisen estottomasti lorottelevia testosterinilla käyviä lajitovereitani.
- lainaamaan vessaasi,
sillähän se ratkeaa ;DDD
- Angiina
lainaamaan vessaasi, kirjoitti:
sillähän se ratkeaa ;DDD
Jeps. Tuossa voisi olla ajatusta. Perisi vielä pienen maksun, niin saisi matkarahatkin kerättyä. Se huono puoli ideassa tosin on, että kundit kusisivat kuitenkin pitkin pieliä ja vessaa saisi olla yhtenään jynssäämässä.
- kundi
Angiina kirjoitti:
Jeps. Tuossa voisi olla ajatusta. Perisi vielä pienen maksun, niin saisi matkarahatkin kerättyä. Se huono puoli ideassa tosin on, että kundit kusisivat kuitenkin pitkin pieliä ja vessaa saisi olla yhtenään jynssäämässä.
Kuulun tälle palstalle ikänikin puolesta.
Olen oppinut kuseksimaan roiskimatta ja losottamatta.
Kuseksin nimittäin istualtani, kuten sinäkin... toivoakseni. - "Täysi-ikäinen" m...
kundi kirjoitti:
Kuseksin nimittäin istualtani, kuten sinäkin... toivoakseni.saisivat kirjoitella tälle palstalle.
Olen kuullut, että nuorempaakin porukkaa on käynyt mekastamassa. Marion T alias Maron mainitsee usein, että on allle suositusiän. - Angiina
kundi kirjoitti:
Kuseksin nimittäin istualtani, kuten sinäkin... toivoakseni.Heippa, kundi. Muuten hyvä, mutta nyt on kyllä päässyt ihmisten ilmoille kamala väärinkäsitys. Meitsi ei siis koskaan kuseksi, vaan käy pissalla. Täällä Kiinassa (kuten koko Aasiassa) harrastetaan niin sanottuja jalkavessoja. Ne ovat viedä meikäläiseltä loputkin hermot. Siis lattiassa on sellainen vessanpytyn näköinen aukko, jonka kummallakin puolella on jaloille varattu paikka. Tarkoitus on kököttää aukon päällä. En ole koskaan onnistunut poistumaan sellaisesta ilman, että housunlahkeet tahi hameenhelma eivät olisi saaneet lastista omaa osuuttaan.
- Marion.T
"Täysi-ikäinen" m... kirjoitti:
saisivat kirjoitella tälle palstalle.
Olen kuullut, että nuorempaakin porukkaa on käynyt mekastamassa. Marion T alias Maron mainitsee usein, että on allle suositusiän.oikein huonona esimerkkinä :))
Jos katsoisimme oikein tosissaan tämän palstan ikäjakaumaa, niin uskoisin että joukosta löytyy sekä vanhempia että nuorempia - juuri se pitää palstan näin vireänä:))
Hyvää ja kaunista huomenta vain sinullekin:DD - Pirre*
Angiina kirjoitti:
Heippa, kundi. Muuten hyvä, mutta nyt on kyllä päässyt ihmisten ilmoille kamala väärinkäsitys. Meitsi ei siis koskaan kuseksi, vaan käy pissalla. Täällä Kiinassa (kuten koko Aasiassa) harrastetaan niin sanottuja jalkavessoja. Ne ovat viedä meikäläiseltä loputkin hermot. Siis lattiassa on sellainen vessanpytyn näköinen aukko, jonka kummallakin puolella on jaloille varattu paikka. Tarkoitus on kököttää aukon päällä. En ole koskaan onnistunut poistumaan sellaisesta ilman, että housunlahkeet tahi hameenhelma eivät olisi saaneet lastista omaa osuuttaan.
järkyttäviä helepotus "huoneita"...mie en meinannu uskoa ensin todeksi, että siinä on vain taiteiltava jotensakin..:)
Tutustuin moiseen Saksassa, itä sellaisessa. - lähempääkin
Angiina kirjoitti:
Heippa, kundi. Muuten hyvä, mutta nyt on kyllä päässyt ihmisten ilmoille kamala väärinkäsitys. Meitsi ei siis koskaan kuseksi, vaan käy pissalla. Täällä Kiinassa (kuten koko Aasiassa) harrastetaan niin sanottuja jalkavessoja. Ne ovat viedä meikäläiseltä loputkin hermot. Siis lattiassa on sellainen vessanpytyn näköinen aukko, jonka kummallakin puolella on jaloille varattu paikka. Tarkoitus on kököttää aukon päällä. En ole koskaan onnistunut poistumaan sellaisesta ilman, että housunlahkeet tahi hameenhelma eivät olisi saaneet lastista omaa osuuttaan.
lähempääkin löytyy noita reikiä lattiasta, ei tartte Kiinaan asti mennä. Viipurissa ja Leningradista nyk. Pietarista. Ja vielä viime viikolla. Taitoa kyllä vaatii, kun on tottunut oikeaan istuimeen. Omat wc-paperit kannattaa pitää följyssä ja savetit.
Marion.T kirjoitti:
oikein huonona esimerkkinä :))
Jos katsoisimme oikein tosissaan tämän palstan ikäjakaumaa, niin uskoisin että joukosta löytyy sekä vanhempia että nuorempia - juuri se pitää palstan näin vireänä:))
Hyvää ja kaunista huomenta vain sinullekin:DDtekemistä tuolla pissaamisella on siinä minkä ikäset täällä kirjottaa??
(kysyinpähän vaan...)
- Pirre*
uutisessa kerrottiin, että nainen pyllisti puistikossa, eikä keskellä kaupunkia omassa vessassaan, niin onhan se jo uutinen..:-(
Taisi olla mätäkuun juttuja... - Marion.T
oliko se ihan oikeesti pissillä - kyllähän moinen tapaus jo uutiskynnyksen ylittää:))
Ja että vielä joku toinenkin oli tehnyt samalla tavalla - ei kai kauniissa kotimaassamme riehu kaupunkipissijä?????
Kaikkea ne radiossa puhuvatkin :DDDDDDDDDD - huvi
Muistan kun nuorena olimme kavereitten kanssa menossa kesällä tanssilavalle niin ensin menimme muutamalle keppanalle huoltsikalle (hitsi, se oli Esson baari oikeasti). Matkaa tanssipaikalle sieltä oli pari kilometriä ja me tytöt kyllä menimme ojan yli pusikkoon pissalle, pojat sen sijaan kuseskelivat tien viereen.
Kerroin tästä vähän aikaa sitten tyttärelleni ja hän valisti, että nykyään julkisilla paikoilla kuseskelevia tyttöjä nimitetää pissiksiski, muutama vuosi sitten olivat Pissa-Liisoja. Pojista ei käytetä mitään nimitystä eli ilmeisesti on soveliaampaa kuseskella pitkin seiniä ja porttikongeja, tytöiltähän se ei onnistu.
Mielestäni, jos hätä on niin suuri, että virtsarakko halkeaisi niin siitä vaan nurmikon lannoitetta, pojille sama neuvo.
Aikuisiälläni sattui tapaus kun opiskelijatuttavallani oli virtsatientulehdus ja hänen oli ollut pakko kyykähtää pusikkoon niin heti olivat olleet jeparit paikalla ja sakko oli rapsahtanut.
Minä kyllä edelleenkin kuseskelen jos olen vaikka hillasuolla tai marjametsässä enkä pidättele kotiin saakka, mutta se ei kuulukaan tähän aloitukseen... - juu mä
ku on hätä suuri nii on sitä kautta aikojen pissitty jonnekki, typerä uutisoida moista.. ja viel typerämpää kiinnittää huomiota "uutiseen" tollaseen.
Eiköhän tässä maaimassa ole 100000000x kertaa tärkeempiä asioita kun kuseksimien? - angi
..ajatellut tätä asiaa.. Kuinka tärkeää olisi ilmais vessa jokaisessa isommassa lähiössä. Tai itse kaupungissa. Se on todella alentavaa ettei olla ymmärretty että naisillakin on pissahätä. Miksi tasa-arvo ei ole näin pitkälle ehtinyt?
- Pirre*
järjestyssääntö kieltää yleisillä paikoilla kuseksimisen miehiltäkin, mutta saapas nämä uskomaan muuta kuin rikesakolla, eikä polliisi joka hättään kerkkee..
- Sama Angi
Pirre* kirjoitti:
järjestyssääntö kieltää yleisillä paikoilla kuseksimisen miehiltäkin, mutta saapas nämä uskomaan muuta kuin rikesakolla, eikä polliisi joka hättään kerkkee..
Naisille ja Miehille. Jos kaupungi on suuri niin neljään eri ilmansuuntaan olisi ydelle vessalle paikka löydyttävä. Ja tosi pieni sisään maksu.
- +-0
pissiikö naisetkin??
Mä kun luulin että vain miehet ja koirat ruikkii pitkin puistoja ja porttikongeja. Pakko paheksua jos oikein naisetkin...ja vielä radiosta kuultuna, niin ei voi kuin uskoa, että mihin kaikkeen nainenkin alentuu..HYYII, minen muuta kuin katajapuskaan :))- muoriska
rauhoitettu kasvi!
Nimimerkki "tosi tuohtunut" - Pirre*
muoriska kirjoitti:
rauhoitettu kasvi!
Nimimerkki "tosi tuohtunut"katajat ole rauhoitettuja, pensasmaissiin juurelle voip suhauttoo..:)
- muoriska
Pirre* kirjoitti:
katajat ole rauhoitettuja, pensasmaissiin juurelle voip suhauttoo..:)
Heti luulin että sellaisen puuvartisen taakse olit kyykähtänyt! Vaan Pirre onkin sitten sellainen kiva Pikkupirre, joka piiloutuu pienemmänkin puskan taa. (Nyt en tarkoita niitä keskustelupuskia, joiden takaa huudellaan)
Vaikka toisaalta, mitä sitä piiloutumaan, siitähän piiloutumisen tarpeettomuudesta tämä viestiketju oikeastaan olikin alunperin...
Ite kanssa kyllä, myönnän. En myönnä taajamassa, kuin korkeintaan laitamilla. Vaan jos isäntä on veskin varannut, niin joskus jopa takapihalle. Tai vaikka ei olisikaan varannut. Se on siinä. Paras paikka. Moi.
- Pimpelipom1
Hätää kärsiville naisille on keksitty "pissakannu" Pipinette, jonka voi ostaa apteekista.
Kannua voi käyttää vaikka myymälöitten pukukopissa hädän tullen, pissaaminen tapahtuu seisoviltaan. Sitten vaan kansi päälle ja kannu laukkuun.
Voihan kannua käyttää vaikka auton penkillä istuessa (jos ei itse ole ratissa :))!
Kannuun voi ostaa myös lisävarusteena pehmikettä, johon pissa imeytyy, eikä ole vaaraa että sisältö läikkyisi yli.
Itselläni on mukana soikea 1/2 l:n kannellinen jätskiaski kun lähden asioille...
Joissakin suurkaupungeissa ollaan niin fiksuja että yritetään välttää yleisen kuseskelun aiheuttamia hajuongelmia ja turisti-informaatiosta saa kartan ja luettelon yleisistä vessoista.
Itselläni on luettelo mm Kööpenhaminan vessoista,
Strögetin varrella on monta pubia ja Strögetillä on vessojakin tuhkatiheässä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465877Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6102326Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens821181Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591048- 771023
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä541006Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.61946- 61915
- 228844
Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58778