Muistathan, että tänään on viimeinen päivä, jolloin voi lähettää 0,55 euron merkeillä varustettuja joulukortteja.
Itse lähetän ja vastaanotan aina yhtä mielelläni postikortteja - myös jouluna.
Lähetätkö sinä joulukortteja?
Joko lähetit joulukortit?
20
841
Vastaukset
- Otto-Vaan
Tänä jouluna en ole lähettänyt ainuttakaan korttia.
Jos sitten ensi viikolla tämän palstan välityksellä
palaan siihen asiaan ja toivottelen jouluja. - Puidenhalaaja
...kirjoittelin ja aamulla kiikutin punaisessa kirjekuoressa laatikkoon. Ostin tasan 20 korttia ja merkkiä ja kaikki kirjoitin ja loput sai jäädä ilman. Onhan siinä oma työnsä, mutta on niitä niin mukava saada, että vaivat palkitaan.
Joulukorttien avulla viestitään paljon asioita. Jos en saa korttia joltakin, poistan hänet listalta. Eron jälkeen korttien määrä väheni. Tulkitsin sen niin, että ne joilta edelleen tuli kortti, haluavat olla yhteyksissä edelleen.
Jos en ole koko vuonna ollut yhteyksissä niin en laita korttia. Ainoa poikkeus ovat vanhat tätini, jotka pysyvät listoilla niin kauan kuin ovat elävien kirjoissa. - hildurvonhopsis
Maanantaina laitoin postiin kaksi punaista kirjekuorta ystäville ja sukulaisille muutama kymmenen korttia (en edes laskenut). Kahdelle ystävälle (entisiä koulukavereita ja ystäviä) laitoin ulkomaille joulukortit.
Yhdelle ystävälle jäi laittamatta. laitan tänään lapsuuden ystävälle Sveitsiin vielä.
Hyvä kun muistutit.
Hyvää joulunalusaikaa ja siunattua 3. Adventtia ♥ - Anskuliini
oheisaskareena kirjoitan joulukortteja ja kudon lapsenlapselle villahousuja.
Tänään kolahti jo nippu kortteja postiluukusta.
Selasin vuoden aikana ottamiani valokuvia ja asianosaiset saavat myös kortin mukana viime vuoden "muistikuvia".- taitava
kun yht'aikaa sujuu korttien askartelu ja housujen kutominen D))
- Anskuliini
taitava kirjoitti:
kun yht'aikaa sujuu korttien askartelu ja housujen kutominen D))
taukoja pitää ja jottei laiskistu niin tauolla tekee toista hommaa.
on ollu jo pari viikkoo valmiina laatikossa.Vielä kun sais kannettua ne postilaatikkoon..:)
- ibiza*
Ystävien kesken on jo vuosia sitten sovittu että toivotukset lähetetään tekstiviesteinä... Kukaan ei halua kortteja "riesakseen" ( jos saat on lähetettävä )... Näin myös säästämme sekä rahaa että ympäristöä...
- muka saatte
tekstiviestit? ja pah...nehän maksetaan,tavalla tai toisella!
- ibiza*
muka saatte kirjoitti:
tekstiviestit? ja pah...nehän maksetaan,tavalla tai toisella!
eri luokassa kun kortti postimerkki... :-D
- &&&
Helpotuksen huokaus.
Suuri työ selata osoitekirjaa ja miettiä,
mikä kortti juuri tälle ystävälle, kymmeniä kortteja.
Vanhemman sisareni kanssa sovimme, ettemme laita toisillemme, kun muutenkin soittelemme niin usein.
Tänään hän soitti ja sanoi laittaneensa kuitenkin, ei voinut olla laittamatta!
-Niinkö sinulle kävi, että et voinut olla laittamatta minulle! Tiedätkö, minulle kävi juuri samoin, laitoin sinullekin!
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD - Puidenhalaaja
ibiza* kirjoitti:
eri luokassa kun kortti postimerkki... :-D
kun lähettää sähköpostilla joulukortin. Eli ei maksa mitään. Onnistuu tietysti vain nettiyhteydet omistaville. Muutaman sellaisen laitoin viime vuonna, taidanpa laittaa nytkin.
Puidenhalaaja kirjoitti:
kun lähettää sähköpostilla joulukortin. Eli ei maksa mitään. Onnistuu tietysti vain nettiyhteydet omistaville. Muutaman sellaisen laitoin viime vuonna, taidanpa laittaa nytkin.
voi halutessaan lähettää myös omatekoisia kortteja.
Kiva, että muistutit tästä mahdollisuudesta. Pitänee alkaa selata talvisia ja joulukuvia, ja värkätä oma kortti valmiiksi.
Millaisen tervehdyksen laittaisin tekstiksi? Onko sinulla hyviä ehdotuksia?- ibiza*
optimisti-orvokki kirjoitti:
Kiva, että muistutit tästä mahdollisuudesta. Pitänee alkaa selata talvisia ja joulukuvia, ja värkätä oma kortti valmiiksi.
Millaisen tervehdyksen laittaisin tekstiksi? Onko sinulla hyviä ehdotuksia?on lähtenyt mm. viime ystävänpäiväkortit ihan omana kuvakorttina... Kaikilla ystävilläni ei ole vielä nettiä...
Tekstinhän voi tehdä minkälaisen vaan... Ääripäänä tietenkin kerran työpaikalle saamani tervehdys:" Happamin terveisin edustamaasi laitosta kohtaan jne." - Puidenhalaaja
optimisti-orvokki kirjoitti:
Millaisen tervehdyksen laittaisin tekstiksi? Onko sinulla hyviä ehdotuksia?...tehdä itse sähköisiä postikortteja. Vielä. Ja kovin huono olen keksimään mitään omaperäisiä/hauskoja/sykähdyttäviä tervehdyksiäkään. Tietysti voisi kullekin laittaa ihan jotain henkilökohtaista yhteistä muistelua menneestä vuodesta. Ehkä se minulla jää inspiraation varaan:D
- Puidenhalaaja
ibiza* kirjoitti:
on lähtenyt mm. viime ystävänpäiväkortit ihan omana kuvakorttina... Kaikilla ystävilläni ei ole vielä nettiä...
Tekstinhän voi tehdä minkälaisen vaan... Ääripäänä tietenkin kerran työpaikalle saamani tervehdys:" Happamin terveisin edustamaasi laitosta kohtaan jne."...kannattaa ehkä jättää lähettämättä. Paitsi jos saaja tykkää happamasta. Vaikka piimästä. Tai hapansilakoista...
- viivi-karoliina
Kyllä laitan noin 20 kpl,mukavalta tuntuu saada niitä itsekkin.Yleensä askartelen kortit itse ja korttia tehdessä ajattelen sen saajaa,eli hänen persoonaa,kommellusta tai elämäntilannetta,niistä se kortti sitten jotain kertoo.
- täti puskasta
puhelimessani on puhepaketti 100 textiv. ja 500min.puheaika,maksu 19.80 kk.
Siis laitan textarit ystäville, ja olen säästänyt joulukuulle textiv. ihan joulua ajatellen. :) - Wenla-G
Kiva kortteja on lähettää ja saada, vaikka se hiemen vaihdattamiselta vaikuttaakin, jos haluaa niin ajatella. Silti, aina tulee kirjoittaessaan mietiskeltyä heitä, joille korttinsa osoittaa.
Nyt taas, kun kortteja on alkanut tulemaan, jokainen käsin kirjoitettu kortti kertoo joulusanoman lisäksi muustakin.
Tänään juuri ihailin kahden 8-kymppisen sukulaiseni tyylikästä käsialaa.
Kortit antavat myös työtä mm. ahkerille joulukorttien lajittelijatontuille. - joulumuori
lähetän joka vuosi paljon joulukortteja tänäkin vuonna , haluan toivottaa hyvää joulua, vaikka muuten en yhteyttä pidäkään,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465377Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5561947Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771120Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591028- 77973
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59880
- 228834
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50823Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748