osan ajasta lyhyissä pätkätöissä, osalta pitkiäkin aikoja ilman mitään eli korvauksilla ,
täytä papereita joka asiasta ja tunnista, työkkärin vaatimukset ja kelan, jos virhe tai palkkakuitti myöhässä ei mitään tule mistään, kuinka elää...
muuttakaaa näitä systeemejä jo, en jaksa enää!
apua en jaksa
6
1033
Vastaukset
- on juu
tällä palstalla hehkutetaan kuinka työ on ihanaa. mitä sinä tällä palstalla teet?
ei meitä kiinnosta kuulla tuollaista negatiivista kakkaa, me haluamme iloita ja kehua hyvillä töillämme ja nauttia ihanasta elämästä ja onnen hetkistä..- kummallinen
Millainen on ihana työ?
- on juu
kummallinen kirjoitti:
Millainen on ihana työ?
no kaipa siinä on hyvä liksa, lepposat (ja ehdottomasti liukuvat) työajat, paljon ilmasia lounaita ja kahvitteluja, lyhyet työmatkat, hyvät työsuhde-edut (uusi auto, kännykkä, jne.) ,rennot työkaverit ja itse työ antoisaa ja haastavaa, mutta ei kuitenkaan kuluttavaa tai rankkaa.
siinäpä se lyhykäisyydessään - kummallinen
on juu kirjoitti:
no kaipa siinä on hyvä liksa, lepposat (ja ehdottomasti liukuvat) työajat, paljon ilmasia lounaita ja kahvitteluja, lyhyet työmatkat, hyvät työsuhde-edut (uusi auto, kännykkä, jne.) ,rennot työkaverit ja itse työ antoisaa ja haastavaa, mutta ei kuitenkaan kuluttavaa tai rankkaa.
siinäpä se lyhykäisyydessäänolet löytänyt sen mikä sinua kiinnostaa.
- höh
kummallinen kirjoitti:
olet löytänyt sen mikä sinua kiinnostaa.
lukiko tuossa että minulla on tuollainen työ??
- kummallinen
on juu kirjoitti:
siinäpä se lyhykäisyydessäänkunnolla. Ajattelinkin, että onko tollasia olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 447256
- 324028
- 563549
- 463062
- 172786
- 372258
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482236- 432228
- 162226
- 462191