lottonumerot

kaapo

Nimeltämainitsemattomassa juorulehdessä luki juonipaljastuksissa Hurleyn olevan lottovoittaja. Siinä luki myös, että lottonumerot ovat merkittävä osa koko sarjaa tms. Voisitteko Te, jotka olette imuttaneet Suomessä näkemättömät jaksot, kertoa mitä se tarkoittaa? Se jäi vaivaamaan, enkä jaksa alkaa metsästämään niitä jaksoja.

Tänks!

5

3231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimetön 2

Kaikkien elämä roikkuu hiuskarvan varassa jonki helvetin lottokupongin varassa. Se ketä saa sen pääsee pois saarelta vai?

• Nimetön

No se nyt on sen verran monimutkainen juttu et
        minä ainakaan en jaksa sitä alkaa selittää.
        Sanotaanko et saaren tapahtumiin se numerosarja liittyy aika pahasti. Eikä kunnon selvyyttä niistä oo selvinny vielä 2 kaudellakaan. Jos selviääkään.
        Kumminki lopettavat sarjan ennen kun kaikki selviää tms.

• arvoitus
        Nimetön kirjoitti:

No se nyt on sen verran monimutkainen juttu et
        minä ainakaan en jaksa sitä alkaa selittää.
        Sanotaanko et saaren tapahtumiin se numerosarja liittyy aika pahasti. Eikä kunnon selvyyttä niistä oo selvinny vielä 2 kaudellakaan. Jos selviääkään.
        Kumminki lopettavat sarjan ennen kun kaikki selviää tms.

Voipi olla, että tekijät eivät edes rupea vääntämään rautalangasta mitä numerot tarkoittavat. Antavat varmaan katsojien itse keksiä teorioita numeroista. Googlella löydät varmasti mielenkiintoisia juttuja...

• D.Rousseau

Ykköskaudella asiaa aletaan puida jaksossa 18. Lisätietoja numeroiden esiintymisestä sarjassa löytyy esim. täältä http://www.losthatch.com/numbers.aspx

Kaikenkattavaa selitystä numeroille ei ehkä saada koskaan, mutta eihän sitä tiedä. Nuo tietyt numerot esiintyvät kuitenkin tosi monessa eri yhteydessä.

• Olisi muuten kiva kokeilla noilla numeroilla pelaamista itsekin. Täytyypä joskus kokeilla!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      4704
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      20
      3825
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      408
      2494
    4. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      27
      2241
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2064
    6. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      239
      1969
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      1888
    8. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      1758
    9. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1527
    10. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1411
    Aihe