Kertokaa - ja puolet,oon tottun nokialaiseen,mutta tässä houkuttelee mp3 soitin.
Motorola e770
3
1643
Vastaukset
- moto
Tässä omia kokemuksia/huomioita luurista:
Mielestäni huonoja puolia: näyttö vois olla isompi, on pelkkä JAVA-puhelin, kamerat ei ole niin hyvät kuin monessa nykykännykässä, mutta toimeen noilla tulee.
Hyviä puolia:kompaktin kokonen, eli menee mukavasti taskussa huomaamatta ja on melko kevyt, ulkonäkö plussaa, on muistikorttimahdollisuus ja MP3-soitin, mielestäni näytön kuvanlaatu ja värit tosi hyvät.- Juuppa
Mulla on pieni ongelma. Puhelimessahan on mp3-soitin, mutta miten saan siirrettyä koneelta puhelimeen musiikkia? Ilmeisesti kaapelilla, mutta onko helppo saada, koska tätä puhelinmallia on tarjolla vain kytkykaupoissa?
- villuuuuu
Juuppa kirjoitti:
Mulla on pieni ongelma. Puhelimessahan on mp3-soitin, mutta miten saan siirrettyä koneelta puhelimeen musiikkia? Ilmeisesti kaapelilla, mutta onko helppo saada, koska tätä puhelinmallia on tarjolla vain kytkykaupoissa?
eikös tuon bluetooth yhteyden kautta pysty siirtämään? tai sitten muistikortinlukijan?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 406963
- 323928
- 453310
- 402909
- 172696
- 372228
- 162186
- 412133
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482067- 392000